24 Mayıs 2009 Pazar

YÜREĞİM SENDEN YANA

YÜREĞİM SENDEN YANA

Ateşinde eridiğim
Uykudan önce; hayalinle
Düşlerimde;
Nezaketli sesinle, nefesinle
Ömrümce
Sonsuzlsuzluk deryasında; hep seninle, hep seninle
Huzura eriştiğim,
Sevdiğim.
Sensin;
Bedelsizce,
Yüreğimi verdiğim...

Karanfilim, lalemdir
Cemalin...
Mahkumun oldum.
Seninleyken;
Sarsılmaz bir kuvvet,
Güç yetmez bir kudret...
Sensizken;
Kaynakları kuru
Siması sarı
Rüzgârda savrulan
Meçhul bir garabettim.
Sensiz;
Sararır, solar; benzim, betim...
Yolumu gösterenim;
Sözlerine hasretim.
Sönmeyen ışığımsın;
Gözlerin meşalemdir...

Uzat ellerini
Ellerinden tutayım.
Kement olsun kolların
Kollarında yatayım.
Yüreğini aç bana
Gönül panayırında
Yüreğimi;
Bedesizce; yüreğine satayım.
Uzaklarda sanma beni
Senin yüreğindeyim
Gögüs kafesindeyim,
Bensizken hüzünlenme
Senin nefesindeyim,
Sinenin kafesinde
"Sedvam." diye öteyim
Coştur "Aşk." sellerimi...
Uzaklara at, unut unut artık dertlerini...

Sinemi serdim sana
Sevdanı resmeylerim
Hayalini büst ettim
Şafağıma süs yaptım.
Unvanını üst ettim
Gökyüzüne as yaptım
Beni sana mest ettim,
Tenimi paspas yaptım.
Zerafet çeşmemsin sen
Susuzluğum son buldu
Billurların hasısın sen
İçerim kana kana
Yüreğim senden yana...

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN İKTİBAS EDİLEMEZ...


www.kamugazetesi.com
www.edebiyatdefteri.com
www.vatanabayrakolanlar.blogspot.com