30 Mayıs 2009 Cumartesi

UNUT GİTSİN HAZANINI

UNUT GİTSİN HAZANINI

Göz bebeğin derya süsü, bakışların ile göldüm
Huzurumu kaybetmiştim, cemalin güldükçe güldüm
Yüreğimi araladım, sol yanımı sana böldüm.

Kollarımı açtım yana, bağrımdaki şen bülbülsün
Unut gitsin hazanını; gönlün ruhun tenin gülsün.

Elemleri; dönmeyecek uzaklara fırlatalım
Hasretlerin tamamını; gece gündüz uyutalım
Kutsal hilal gölgesinde, mutluluğa şevk katalım.

Beyaz bulut. mavi sema; üzerimize örtülsün
Unut gitsin hazanını; gönlün, ruhun, tenin gülsün.

Billur gibi ışıl ışıl pırlantasın, parlıyorsun
Seherime esintisin, ufkumu sen sırlıyorsun
Kıvılcımın köze döndü, içerimde harlıyorsun.

İkimizin bir bedeni, nur mekâna götürülsün
Unut gitsin hazanını; gönlün, ruhun. tenin gülsün.

Melekler hep sıra sıra, "Buyrun." diye sesleniyor
Bedenimiz nârlı nârlı, kavruldukça hisleniyor
Sevdamızın alevleri gökyüzüne yükseliyor.

Aşkımızı çok görenler iki cihan için ölsün.
Unut gitsin hazanını; gönlün, ruhun, tenin gülsün.

Kederlere veda edip; neşemizi yaşıyalım
Sevgi bize tek adrestir, bizi bize taşıyalım
Her nefeste, her mevsimde; güneş gibi ışıyalım.

Gün doğarken; vuslatımız, maneviyata gömülsün
Unut gitsin hazanını; gönlün, ruhun, tenin gülsün.

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN YAYINLANAMAZ...