10 Mayıs 2009 Pazar

ŞANDAN ÖZLERİM

ŞANDAN ÖZLERİM

Kendimi unuttum gözün yaşında
Sevdamı ıslattım kaynak başında
Pişirdim tenimi gönül aşında
Ömrüme ömürsün, candan özledim.

Issız kıraçlarda sırdaş ararım
Keder yudumlarken, çile tararım
Yalnızlığı ancak senle kırarım
Saraydan, otağdan, handan özlerim.


Cemalim üstüne gün, gece batar
Ruhum küfle kaplı hücrede yatar
Feryadımdan; dağlar, taşlar yas tutar
Her nefes alışta; andan özlerim.

Zulmetsen, kahretsen darılmam sana
Bu halimi görsen acırdın bana
Şafağımda; buynumu sar kana kana
Damarımda dolanan kandan özlerim.

Yüzümle yüreğim gülmüyor gülüm
Seninle yan yana sensizlik ölüm
Senin yerin bende; gizli bir bölüm
Unvandan, makamdan, şandan özlerim.

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN İKTİBAS EDİLEMEZ...