24 Mayıs 2009 Pazar

BAĞRIMI KÖZLÜYORUM

BAĞRIMI KÖZLÜYORUM

Meltemler yel vurmadan, akşama kara düştü
Hasretin aleş oldu; yüreğim kora düştü
Canevim; gelmeyince, düşlerim dara düştü.

Mirac'dasındır diye; semayı izliyorum
Sesine baş eğiyor, bağrımı közlüyorum.

Uykuyu zayi ettim; geceye seni sordum
Zerafet ışığında; sevgimle hayal kurdum
Kirpiğim kapanmadı, şafağına diz vurdum.

Nuru aynım; kendimi; sevdana sözlüyorum
Sesine baş eğiyor; bağrımı közlüyorum.

Sensizken fecrin feri; ufuğu kaybediyor
Sabahi makamları; nura davet ediyor
Ezan hatırına gel; ömür geldi gidiyor.

Senin kutsiyetini; sinemde gizliyorum
Sesine baş eğiyor, bağrımı közlüyorum

Bülbül buynunu bükmüş, güllere çiğler düşmüş
Gönlüm ızdırabında; ruhum tenime küsmüş
Yokluğunda yazlar buz; karanfiller üşümüş.

Yokuşlarda teklerden; izini düzlüyorum
Sesine baş eğiyor, bağrımı közlüyorum.

Seher yeli esmiyor, rüzgâr bana darılmış,
Kollarım boş kalınca; kimsesizlik sarılmış
Yüreğin mabedimdir; aşkın nârla karılmış

Yollarını beklerken; nidanı özlüyorum
Sesine baş eğiyor, bağrımı közlüyorum.

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN İKTİBAS EDİLEMEZ...