24 Mayıs 2009 Pazar

ŞEHİT ANASINDAN MEHMETLERE MEKTUP

KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA

ŞEHİT ANASINDAN MEHMETLERE MEKTUP;

RAHMAN VE RAHİM OLAN ALLAH’IN ADIYLA...
ALLAH’IN SELAMI ÜSTÜNÜZE OLSUN;
MEHMETLERİM

Daha dün gibi gözlerimin önünde; tıpış tıpış yürüyüşün...
Daha dün gibi; ağlayışın, gülüşün.
Kollarını iki yana açıp, apalaya apalaya kollarıma gelişin...
Daha dün gibi...
Annneciğimmmm, seni seviyorum... Annemmm... deyişin....
Kınalı kuzum;
Can Mehmedim.. Ciğerparem... Umudum, ışığım, nuraynım, gözbebeğim....MEHMEDİM....
Büyüdün, büyüdükçe yüreğim taştı sevdanla, yüreğim coştu sevginle, yüreğim yüreğine koştu, sevdam sevginle buluştu....
Bizim yüreğimiz bir çarptı...
Cep telefonum yok demiştin...
Yavrum; ciğerim, elde yok avuçta yok... Şimdi alamayız.. Evimizde ancak ki; çorba kaynıyor, ama sana söz yavrum, ilk ameleliğe gittiğimden kazandığım para ile sana da kendime de cep telefonu alacağım demiştim...

O gün akşam üstü; geç kalmıştın da; sen gelene kadar o yağmurda kapının önünde beklemiştim...
Sana ulaşamamak, sesini duyamamak; zulmün kıskacı olmuş, boğazıma kement atmıştı...
Sana ulaşamamak ömrün törpüsü olmuştu...
Sokağın diğer ucundan geldiğini görmüştüm... Isındım, içimi sıcaklığın kapladı...
Yüreğim ellerimin içinde; sen yüreğimin içinde... Ben senin gülezar yüreğindeyim...
Nasıl ısınmam ki; canım geliyordu... Canım yüzüme gülüyordu... Yine coçukluğundaki gibi kollarını iki yana açtın...
Kollarıma koştun...
Annemmmmm, seni seviyorum... diyordu gözlerin....
O gün soframızda; soğan aşı vardı... Üç gün kaldı ana... Üç gün kaldı... Üç gün sonra.. Senin oğlun MEHMETLERE CAN OLMAYA, BU VATAN KAN OLMAYA GİDİYOR ... DİYORDUN...

SÜLÜSÜNÜ ALMIŞIN, ONUN İÇİN SIRADA BEKLERKEN GEÇİKMİŞİN....
CANIM YAVRUM...
ERTESİ GÜN SÜLÜS PARASI İLE... İKİNCİ ELDEN İKİ TELEFON ALMIŞIN... BİRİNİ BABANLA BANA VERDİN... BİRİNİ KENDİNE ALDIN....
ANAM; BU GÜN AKŞAM AKKADAŞLARIM GELECEKLER... ONLARA BÖREK HAZIRLA... ÇAY İKRAM EDELİM...
Mahallenin suskun yiğidi askere gidecek....
Mahalledeki canlarına veda edcek... Sen ufak tefek hazırlık yap... Ne varsa, Allah ne verdiyse; ikram da bulunalım... demiştin...

KÖREBE OYNADINIZ KAPI ÖNÜNDE... SİZLERE ÇAY HAZIRLARKEN ÖYLE MUTLUYDUM Kİ;
BABAN DA SİZLERLE SAKLAMBAÇ OYNADI...
Siz çay yudumlarken; sek sek oyun çizgilerini çizdim...
Yakar top oynarken beni de "Ebe sensin ana." demen yok mu?
"Oğul ne anlarım ben yakar toptan." diyemedim... Oyun bitesiye ebelikten kurtulamadım... Ama hiç yorulmadım... Yavrumla yan yana koştum durdum...
Dayanamadın; anam yorulmuş.. diye düşünüp... yere oturdun.. oyunu bozdun...
Gece sabah olmuş, gün ağarmış, ezan sesleri ruhumuza yanşımıştı...
İki gün sonra; seni kınaladık... Alnına, saçlarına, avuçlarının ortasına kınalar yaktık....

Mahallenin gençleriyle; evin önünden yola çıktık... Sen ellerini sallarken, seni götüren arabanın arkasından bakakaldık...
Her gün kan ve göz yaşı... Her yer ihanet başı dolmuştu... Vatanımın yiğit civanmertleri; Şahin bey’in haykırdığı gibi; "Vurun mehmetlerim namus günüdür." dedikçe; namussuz hainler yerden mantar gibi bitiyordu...
O kan kusan silahlarını, o hainler nereden buluyordu. Nasıl barındıyordu... Nasıl sevk edebiliyordu.. Ekmek, aş yok diye televizyonlarda feryat edenler bu paha biçilemez silahlara parayı nerden buluyordu...
Kimseler bunu düşünmedi, kimseler hainin kaynaklarını kurutmaya gayret etmedi...
Hain gece MEHMETLERİ vurdu... Gündüz "Timsah gözyaşları döktü."
Hainler; "Her yerde MEHMETLERE tuzak kurdu...
Söyleyin söyleyin bana "Hain alçaklardan kim kim kim hesap sordu?"...
Birileri; bizim paramızla "Hainlere sofra kurdu."
MEHMETLER OLMAZSA KİM, KİMLER KORUYACAK BU YURDU...
VE;
BENİM MEHMEDİM DE;
MEHMETLERİM GİBİ
HAİNLERCE
HAİNCE VURULDU...

KINALI KUZUM; CİĞERPAREM, YAVRUM, BİRTANEM... ÖMRÜMÜN MEDARI İFTİHARI, AKLIMIN İLMİ İRFANI CANIM EVLADIM...
İHANETİN MİHMANDARLARI TARAFINDAAN VAHŞİCE VURULDU....
HAİNLERDEN; KİM KİM KİM HESAP SORDU?
EVLETLARIM;
MEHMETLERİM....
SİZ BİZİM CİĞERİMİZSİNİZ... YÜREĞİMİZ, GÖZLERİMİZ; VATAN, BAYRAK, TOPRAK DİYEN SÖZLERİMİZSİNİZ....
BU VATANIN ÖZ VE HAS EVLATLARI, HELAL SÜT EMMİŞ KAHRAMANLARI SİZLERSİNİZ....


ANALARINIZ, BABALARINIZ, KARILARINIZ, KIZANLARINIZ; SİZLERLE HER ZAMAN GURUR DUYMAKTALAR...
SİZLER BİZLERLE BİRSİNİZ....
SİZLER VATAN GÜL, DERYAYA GÖL, SİZLER KAHRAMAHNLIK TÜRKÜSÜNDE BÜLBÜLSÜNÜZ...
SİZLER KARA SEVDIMIZSINIZ...


ARDA KALAN YİĞİTLER
ALÇAKLARDAN;
KAN BEDELİNİ, CAN BEDELİNİ ALACAK OLAN SİZLERSİNİZ....
CİVANMERT MEHMETLERİM...
SİZLER BİZİM YÜREKLERİMİZSİNİZ...
MİRAÇ’TAKİ MEHMETLER SİZLERLE NURLANMIŞTIR...
SİZLER; ŞAHADETİN EŞSİZ LEZZETİNİ YUDUMLAYAN MEHMETLERLE PÜRNUR OLDUNUZ, PIRLANTA OLDUNUZ, BILLURLAŞTINIZ....
SİZLER; MİRAÇ’TA HAZRETİ HAMZA’NIN KOMŞUSU OLAN MEHMETLERE ULAŞTINIZ....
SİZLER YÜREKLERDE YAR.... GÖNÜLLERDE NUR OLDUNUZ...
SİZLER KINALI KUZULARSINIZ...
SİZLER SONSUZ HUZURLARSINIZ...

SİZLER SİNEMİZDE TAŞIDIĞIMIZ MANEVİ ONURLARSINIZ....
MEHMETLERİM...
BEN ANAYIM, SİZİN ANANIZ...
EVLADIMI CANIMI VERDİM...
SİZLERE YÜREK SERDİM...
SİZLER DE BENİM ÖZ BE ÖZ EVLATLARIMIZSINIZ...
SİZLERLE AYNI SATFA HAİNLERDEN HESAP SORMAYA YEMİN ETTİM...
SİZİN GÖZLERİNİZDEN, EVLADIMIN YÜREĞİNDE ÖPERİM...
MEHMEDİM İÇİN GÜNDÜZ GÜLER.. RÜYALARIMDA GÖZYAŞLARIMI YÜREĞİME DÖKERİM...
SİZİN HASRETİNİZİ SİNEME EKERİM...
SİZEDİR, SİZİN İÇİN BÜTÜN EMEKLERİM...
HAİNLERDEN HESAP SORUKTAN SONRA; SAĞ SALİM OLARAK DÖNEMİZİ
DİZ ÇÖKEREK BEKLERİM...

ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN;

BEN CANIM YAVRUMU, YİĞİT MEHMEDİMİ;
KINALADIM YOLLADIM, EZANLA UĞURLADIM... BAYRAKLA KARŞILADIM... KUR-AN’LA NURLADIM...
CİVANMERDİM; CANIM YAVRUM,
MAKAMIN; FİRDEVS-İ CENNET OLSUN...

PEYGAMBERİMİZ FAHRİ KÂİNAT’IN GÖNÜL SOFRASINDA MUHABBETİN BOL OLSUN....