24 Mayıs 2009 Pazar

FETHİYEDİR SONSUZ SEVDAM

FETHİYEDİR SONSUZ SEVDAM

Karabel’in seherinin, şafağında sızıyorum
Gönlümün sırlı menzili, aşka ferman yazıyorum
Üzümlü’nün, İncirköy’ün; rüzgârında tozuyorum.

Billur sular, berrak hava; deniz, sahil sonsuz ilham
Fethiye’de ilim irfan, Fethiye’dir benim sevdam...

Göcek’ten ta Eşen Çay’a; ne söylense duyuyorum
Gecelerin karasını; Saklıkent’te yuyuyorum
Belceğiz’in mavisini; seyrederken doyuyorum.

Vatanımın karışına; edemezler kem söz kelam
Fethiye’de ilim, irfan; Feyhiye’dir sonsuz sevdam.

Dalaman’ı geçeceksin, İnlice’ye geleceksin;
Katrancı’nın kıyısına, muhteşemmiş diyeceksin
Kargı, çitflik yöresinde; zümrüte el değeceksin.

Tarih, kültür bir arada; dünden yarınlara selam
Fethiye’de ilim, irfan, Fethiye’dir sonsuz sevdam.

Kumluova, Karadere; kıskandırır Antalya’yı
Gidev, Eşen yaylaları, buluşturur düz ovayı
Çalış, Aksaz, Bocuklu’da; yudumlarsın, misk havayı.

Yürektedir yaşatıla, bağrımızda; sevgi, ilam
Fethiye’de ilim, irfan, Fethiye’dir sonsuz sevdam.

Oksijeni bir başkadır; amtosferde sis, pus olmaz
Kordonunda çay içerken; yüzündeki neşe solmaz
Kıyı boyu dolaşırken yorgunluktan eser kalmaz.

Yaz baharı, kışı, güzü; nurdan şaheser vesselam
Fethiye’de ilim, irfan, Fethiye’dir sonsuz sevdam.

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

FETHİYE ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLER DERNEĞİ
BASIN DANIŞMANI

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN YAYINLANAMAZ...


www.noktasoft.com

LÜTFEN ZİYARET EDİNİZ

2 YILLIK DOMAIN TESCILI VE 2 YILLIK 100 MB HOST SADECE 25 TL DIR
BİLGİLERİNİZE