24 Mayıs 2009 Pazar

BAHARIM OLDUN

BAHARIM OLDUN


Dünlerin hüznünü unuttur bana
Boyuna, huyuna, meftunun sana
Gel de sol yanıma, dol kana kana.

Güneşle beklerken rüyamı buldun
Sonbahar geçerken, baharım oldun.

Viran içindeydim, çile çekerdim
Sinemin üstüne hasret ekerdim
Gönül sofrasına, zehir dökerdim.

Aşkın kaynağından; hazlarla doldun
Sonbahar geçerken, baharım oldun.

Kıskaç sarmış idi dört bir yanımı
Süslerle bezedin, dar zamanımı
Namınla sırların, bütün anımı.

Silinmez kalemle, kalbe kaydoldun
Sonbahar geçerken, baharım oldun.

Ömrümü adasam; bu bile azdır
Bakışın, gülüşün; en enfes nazdır
Bana yaşattığın; ateşli yazdır.

Kutsal hedefimde; mabede yoldun
Sonbahar geçerken, baharım oldun.

Şafağın narına gülle erensin
Çile erteleten, dert giderensin
İki Cihanıma pürnur verensin.

Buzları eriten, ısıtan koldun
Sonbahar geçerken, baharım oldun.

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN İKTİBAS EDİLEMEZ...