30 Mayıs 2009 Cumartesi

RENK VERDİM HİLALİME

RENK VERDİM HİLALİME

28 MAYIS 2009 TARİHİNDE HAKKARİ ÇUKURCA’DA HAİNLERE KARŞI YAPILAN OPERASYON SIRASINDA UZMAN ÇAVUŞ ABUZER DOĞAN (KAHRAMANMARAŞ - TÜRKOĞLU İLÇESİ - BEYOĞLU KASABASI) KAYALIKLARDAN DÜŞEREK ŞEHİT OLMUŞTUR...
MAKAMI NUR, MEKANI NURDUR.
ŞEFAAT YETKİSİ ALAN ŞEHİTLERİMİZE LAYIK OLMAK İÇİN ONLARIN BİZİ "SÖZDE DEĞİL ÖZDE UNUTMADIĞIMIZI" GÖRMELERİ GEREKİR...
ANA - BABASINA, KARDAŞINA, EVDEŞİNE, EVLADINA, SIRDAŞINA (GAZİ), TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİNE VE YÜCE TÜRK MİLLETİNE SABIR VE BAŞSAĞLIĞI DİLİYORUM...

ANA BABASINA ATFEN SAYGILARIMLA ARZ EDERİM....


Yurdumun yaylasına, ovasına vuruldum
Yorulmayı bilmedim, şahadetle duruldum.

Kuraklıktan kurtulsun, dağa ektim canımı
Bayrak solmasın diye; feda ettim kanımı.

Kayaların üstüne, zirvelere yazıldım
"Vatan." dendi adıma, yüreklere kazıldım.

Çağlayanlar kıskandı, huşuyla dalgalandım
Renk verdim hilalime, nur renginde allandım.

Hainin yardakçısı, yaraları kaşıdı
Arkadaşlarım beni, omuzunda taşıdı.

Kefenden kan damladı, al yıldızla pullandım
Cennet-i Makam’ına; Fatiha’yla yolladım.

Melekler sıra sıra; Mekânıma geldiler
Bedrin Arslanlarından; selamlar birer birer.

Şefaat yetkisiyle Cennet kapısındayım
Şerefin, haysiyetin, kutsal yapısındayım


Gözleriniz yağmasın, Firdevs yatağındayım
Allah’ın sevgilisi; Resul otağındayım.

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

FETHİYE ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLER DERNEĞİ
BASIN DANIŞMANI

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN YAYINLANAMAZ

ŞEHİTLERİMİZİN RUHLARINA FATİHA....



www.edebiyatdefteri.com
www.vatanabayrakolanlar.blogspot.com
www.kamugazetesi.com
FETHİYEDE YAYINLANAN GUNLUK
BEŞKAZA GAZETESİ