10 Mayıs 2009 Pazar

GÖNLÜMDEKİ İPEKSİN SEN

GÖNLÜMDEKİ İPEKSİN SEN

29 Nisan 2009 Çarşamba günü saat: 06:00’da ihanet maşaları tarafından Diyarbakır Lice’de “ŞEHİT.” Edilen MEHMETLERİMİZ;
Uzman Çavuş Salih AKYÜREK (YOZGAT), Uaman Çavuş İlhami HARDAL (KİLİS), Onur GÖRMEZ (AYDIN- KARPUZLU), Emrah POLAT (AYDIN- NAZİLLİ), Erdal ORAL (KARS-KAĞIZMAN), Zeynel DİREKÇİ (GAZİANTEP), Murat ÇAVDAR (TRABZON-MAÇKA), Mehmet Ali KARADUMAN (MANİSA- KULA) ve Miktat BEDER (TRABZON- ARSİN) ile aynı gün; Hakkari Şemdinli’de hainler tarafından “ŞEHİT.” Edilen; Piyade Çavuş Olcay KOÇAK (KARS)...
VATAN BEKLERKEN BAYRAĞA AL OLMUŞLARDIR...
BAYRAĞIMIN ALI, NUR MEKANLARIN YAKUT DALI OLAN ŞEHİTLERİMİZE İTHAF EDERİM...
RUHLARI ŞAD OLSUN...

BAŞTA GENEL KURMAY BAŞKANIMIZ ORGENERAL İLKER BAŞBUĞ OLMAK ÜZERE ; ŞEHİTLERİMİZİN ANALARINA BABALARINA EVDEŞLERİNE EVLATLARINA TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİNE VE
YÜCE TÜRK MİLLETİNE SABIR VE BAŞSAĞLIĞI DİLİYORUM...

Bakışlarım “Sevgi.” diyor, gözlerimde bebeksin sen
Bağrım sevdanı içiyor, kalbimdeki öbeksin sen
Ayrılığın can biçiyor, gönlümdeki ipeksin sen.

Sensizliğin dehlizinde; zehir, zakkum deriyorum
Dayanamam hasretine; için için eriyorum...

Kimsesizim, boynum bükük; şivanımsın, hicranımsın
Keder sarmış viranımı; sinemdeki efkârımsın
İlmim, yol gösterenimsin; aydınlığım, irfanımsın.

İki cihanımı sana, bedelsizce veriyorum
Dayanamam hasretine; için için eriyorum.

Şuhedaya şahit olan; bedelini alacaktır.
İntikamın alınınca; sana haber salacaktır.
İhanetin etlerini; Kür Şad gibi yolacaktır.

Ruhsuzları; zincirlerle, çarmıhlara geriyorum
Dayanamam hasretine; için için eriyorum.

Abı hayat çeşmesinin; berrak, billur kaynağısın
Zerre zerre sardın beni, hayatımın oymağısın
Şafaklarım senle nurlu; maneviyat kaymağısın.

İzlerine, yollarına bedenimi seriyorum
Dayanamam hasretine; için için eriyorum.

Al kanınla suladığın; toprağımsın, vatanımsın
Kutlu Makam-ı Kebir’de; huzurluca yatanımsın?
Göklerdeki bayrağımsın, yüreğimde atanımsın.

Mezarının gül bağına; canlı canlı giriyorum
Dayanamam hasretine; için için eriyorum.

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

FETHİYE ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLER DERNEĞİ
BASIN DANIŞMANI

ESER YAZAR ADINA TESCİLLDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN İKTİBAS EDİLEMEZ...


ŞEHİTLERİMİZİN MAKAMLARI CENNET-i FİRDEVS’TİR
ŞEHİTLERİMİZE VE İMAN EHLİ OLAN GEÇMİŞLERİMİZE FATİHA...