30 Mayıs 2009 Cumartesi

HİLALLE ONURLANDIM

HİLALLE ONURLANDIM

27 MAYIS 2009 ÇARŞAMBA GECESİ SAAT 23:00 cİVARINDA; VATAN HAİNLERİNİN MAYINLI TUZAĞI İLE;
Uzman Çavuş Muharrem Akalın, erler Oğuz Kır, Samet Koca, Ferhat Bilmez, Muhammet Akdeniz, Aytaç Güney, Fırat Güneş ve Mehmet Solmaz yaralanmışlardır
AYNI İHANET TUZAĞIYLA;

Şehit Uzman Çavuş Ziya Bener (Yozgat - Yerköy), Şehit Piyade Er Özkan Dumlu (Bingöl), Şehit erler Cafer Çelik ve Adil Yıldız (İstanbul), Şehit Er Kemal Özevin (Siirt), Şehit Piyade Er Deniz Demirci (Ankara)... VATAN EVLATLARI VATANA CAN BAYRAĞA KAN OLMUŞLARDIR...
ŞEHİTLERİMİZİN; BABALARINA, ANALARINA, EVDEŞLERİNE, EVLATLARINA, KARDAŞLARINA, SIRDAŞLARINA TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİNE YÜCE TÜRK MİLLETİNE SABIR VE BAŞSAĞLIĞI DİLİYORUM...
ŞEHİTLERİMİZİN NEZDİNDE;
BABALARINA, ANALARINA, EVDEŞLERİNE, EVLATLARINA, KARDAŞLARINA, SIRDAŞLARINA VE
GENEL KURMAY BAŞKANIMIZ ORGENERAL İLKER BAŞBUĞ’A SAYGIYLA İTHAF EDERİM....


Ateşten çemberdeyiz, her yere hain sızmış
Demokrasi cacığı; yiyip içerek azmış
Beyin fakiri alçak, soysuz methiye yazmış

İhanet yol alıyor, onun efkârındayım
Hilalle onurlandım; bayrağın kanındayım.

Ellerim kınalanıp; düğün ile yollandım
Ecdadın emaneti; ay yıldızla pullandım
Şerefli tarihimin; sancağında allandım.

Şahadetle nurlandım, Fatih’in yanındayım
Hilalle onurlandım; bayrağın kanındayım...

Aleme nizam veren, asaletten gelirim
Şanla dolu; dünümü, geçmişimi bilirim
Ardımdan ağlamayın; rahmetten kesilirim.

Kutsiyetle sırlandım, Türklüğün şanındayım
Hilalle onurlandım; bayrağın kanındayım.

Gecelere düş girmez, uykuları unuttuk
Hayale sevdalanıp; kalbimizde uyuttuk
Kol kola, sıra sıra; vatan nöbeti tuttuk.

Siperdeki pürnurum; şafağın nârındayım
Hilalle onurlandım; bayrağın kanındayım.

Ali, Osman burada; selam veriyor bize
Ömer azametiyle; "Adil olun." der size
Ebubekir gönlüyle, muhabbet hepimize

"Şefaat." yetkisinde; "Hazret." unvanındayım
Hilalle onurlandım; bayrağın kanındayım.

Mehmet kanı dökenden; anında hesap sorduk
Eşsiz güzel vatana; kastedenleri yorduk
Pirim’in otağında; el pençe divan durduk.

Hamza’yla yan yanayım, Cennet diyarındayım
Hillale onurlandım; bayrağın kanındayım.

Bedrin arslanlarıyla zümrütlere dal olduk
Sahabeyi Kiramla; dillerdeki bal olduk
Kimseye değil; sadece Yaratan’a kul olduk.

Makam-ı Kebir’imde, Resul sofrasındayım
Hilalle onurlandım; bayrağın kanındayım.

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

FETHİYE ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLER DERNEĞİ
BASIN DANIŞMANI

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN YAYINLANAMAZ...

...
GAZİ OLAN MEHMETLERİMİZE YÜCE ALLAH’TAN ACİL ŞİFALAR VERMESİNİ NİYAZ EDERİM...
ŞEHİTLERİMİZİN MAKAMLARI NURDUR.
YÜCE ALLAH ONLARA ŞEFAAT YETKİSİ VERMİŞTİR.
RUHLARINA FATİHA...
..
www.kamugazetesi.com
www.edebiyatdefteri.com
www.vatanabayrakolanlar.blogspot.com
FETHİYEDE YAYINLANAN GUNLUK
BEŞKAZA GAZTESİ