10 Mayıs 2009 Pazar

NEHRİCENNETLERE GİRDİN

NEHRİCENNETLERE GİRDİN

Pürnurum
Nuraynım
Işıklara garkoldum
Yüreğinden yansıyan
Yıldızlara kaydoldum
Gökyüzünden süzüldün
Şimşek gibi parladın
Ateşinle, korunla
Yüreğimde harladın
Şerefinle şanlandım
Şanını unvan yapıp;
Ta gönlümden şahlandım
Sensin benim onurum...

Sel oldun çağladın
Kaynaklardan coştun
Kuru çorak yürekleri
Deryalara bağladın,
Aleme Nizam yolunun
Kutlu sevda yollarında
Yılmadın, yorulmadın
Bu efsane yolları
Azimle adımladın.
Kederi kader bilip;
Kana kana yudumladın.
Sessizce gidişinle
Bağrımızı közledin
Alev oldun dağladın...

Zindanlarda çile içtin
Turan diye hasret biçtin
Kolaylara çağırdılar
Sen zor olanı seçtin
Issız karlı dağ başında
Ecelsizce kanat çarptın
Melekü’l Mevt kollarına
Huşu ile candan geçtin...

Karanfile selam verdin
Meleklerle birlikte
Gül diyarına erdin
Öyle bir zamandır ki;
Gece gizli gündüz sır gün
Hak Vaki oldu birgün
Nehricennetlere girdin...

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN İKTİBAS EDİLEMEZ...

AHLAK ABİDESİ MUHSİN YAZICIOĞLU’NA ATFEN...
YÜCE TÜRK MİLLETİNİN BAŞI SAĞOLSUN...
MUHSİN YAZICIOĞLU’NUN, ONUNLA BİRLİKTE HAYATA VEDA EDENLERİN VE İMAN EHLİ BÜTÜN GEÇMİŞLERİMİZİN RUHUNA
EL-FATİHA....