10 Mayıs 2009 Pazar

BENİM ANAM ÖLMEDİ

BENİM ANAM ÖLMEDİ

04 MAYIS 2009 PAZARTESİ GÜNÜ MARDİN MAZIDAĞI İLÇESİ BİLGE KÖYÜNDE
ŞEHİT EDİLEN HANIMLARIMIZIN MEKANI NUR OLSUN
29 NİSAN 2009 GÜNÜ DİYARBAIR’DA ŞEHİT OLAN VATAN EVLATLARIMIZIN MEKANLARI NURDUR...
HAİNLER TARAFINDAN ŞEHİT EDİLEN EVLATLARIMIZIN MAKAMLARI NURDUR
HER İKİSİDE VAHŞİCE ŞEHİT EDİLMİŞLERİDR...

YÜCE MİLLETİMİZİN BAŞI SAĞOLSUN...


Kimsesizlik ciğerimi dağlıyor
Mezarının başında gözlerim ağlıyor
Ellerim;
Toprağını eşiyor.
Kalbim;
Anam anam; sen yüreğimdesin diyor...
Anam; sensizken yüreğim şişiyor
Çileler ok olmuş
Çiğerimi deşiyor...
Dilim;
Anam benim anam ölmedi
Benim anam sağ diyor.
Büyüyen sevdam anamı bana bağlıyor...

Anam anam
Nerdesin anam
Niye toprağa gömüldün
Neden neden öldün anam
Ben daha küçücüğüm
Anasızım,
Beni kim emzirecek?
Babasızım;
Elimden tutup kim gezdirecek?
Sensiz ben ne yaparım anam?

Sabah olmuş
Bana ne?
Akşam olmuş
Kime ne?
Güneş doğmuş
Güneş bağrımda soğumuş
Anamın yokluğu;
Gönül soframda zehir olmuş, ağu olmuş
Ciğerime;
Şivanlar, acılar, elemler dolmuş
Benim anam;
Beni bırakıp
Birden bire yok olmuş...
Anam;
Eşsiz bir çiçek iken;
Ecelsiz ölümlerle
Eylül yaprakları gibi
Sararıp, solmuş...
Ölüm satan silahların rüzgârlarında
Anama ölüme savrulmuş
Onun haretiyle;
Bağrım ateşlerde, kavrulmuş
Anam kapkara toprağa dolmuş...

Boynum bükük kaldı
Gözlerim;
Onun uyuduğu yere bakakaldı
Bebeciktim
Ben ağlayınca
Emziridin
Dağ, tepe, tarla, iş demedin
Gönlünce eğlenemedin
Bir gün bile dinlenemedin
Elimden tutup gezdirirdin
Bazan seni canından bezdirirdim
Beni yine yine yine severdin
Her zaman, her nefesinde
Seni üzsem bile beni yine överdin
Ana; yüreciğim yüreğinde kaldı...

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

FETHİYE ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLER DERNEĞİ
BASIN DANIŞMANI

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN YAYINLAMAZ...

ANALARIMIZIN HER NEFESİNE MEFTUNUZ ONLARIN SEVGİSİ BİR GÜNE SIĞACAK KADAR SIĞ DEĞİLDİR....
05 HAZ,RAN 1998 TARİHİNDE VEFAT EDEN ANAMIN VE BÜTÜN ANALARIN ELLERİNDEN ÖPERİM
ŞEHİT ANALARA, ŞEHİT ANALARINA, ANAMA VE VEFAT ETMİŞ BÜTÜN ANALARIMIZA HEDİYE EDİYORUM...

ONLAR BİZİM İKİ CİHAN SEVDAMIZDIR...

ŞEHİTLERİMİZİN VE İMAN EHLİ GEÇMİŞLERİMİZİN RUHLARINA FATİHA....


www.kamugazetesi.com