10 Mayıs 2009 Pazar

ŞANLI ZAFER BABASIYIM

ŞANLI ZAFER BABASIYIM

Şanlı zafer babasıyım
Evladımın atasıyım
Altın tarih sayfasında
Türklüğün üç kıtasıyım...


Kanımla sulanmış toprak bıraktım
Ben size...
Adalet, asalet
Nezaket, letafet
BENDEN GELİYOR...
MEDENİYETİN ADI BENİM...
Unutursan dününü
Unutursun dinini
Kaybedersin yönünü
Soysuzun ardından gidersen
Kaybedersin yönünü...
Soyunu inkâr edersen
Emenatime
Adam sende...
Neme gerek
Neme lazım dersen
Hakkımı; zakkum ederim hepinize...
Can olup, can verdiğim
Uğruna çileleri derdiğim
Alına al olduğum
Onun için solduğum
En güzel bayrak bıraktım...

Benden gelir haysiyet
Ahlak bende, adap, bende
Edep bende, hitap bende
Değer arama ellerde
Ecdadını iyi belle
Güç, kuvvet, kudret senin dedende...
Hak için hakkaniyet
Adım; "Büyük şahsiyet."
Ey evlatlar uyanın
Uyanın; ayağa kalkın
Bir güneşe, bir şafağa
Bir geceye,
Bir de emantim olan
Erişilmez; heceye bakın...
O hece ki;
Yücelerden yücedir
O hece ki;
Gücüne güç olmayan
Aklına ulaşılamayan
TÜRK... TÜRK... TÜRK...
O hece ki;
Onu unuttuğun gün
Sen; kendi nefesinden ürk...
Benden size kalanlara iyi bakın
Bunlar;
Mana alemindeki;
Miraç'daki
Cibril'den;
Resulü Zişan'dan
Müjdelenen kutsiyet...

Yaratan'ı dost bildim
Haçlı bana düşmandı
Haçlıyı dost edenler
Kâbus dolu zamanda
Tuttuğu haçlılara
Selam vermekten bile
Utanan en büyük pişmandı
Balkanlarda
Kırım'da
Trablus'da, Süriye'de
Yemen'de, Kahire'de
Türk olmayan
İnsanlık tanımayan
Adamlığı anlamaynlar
Kanımızı içtiler...
Antep'de, İzmir'de
Benim öz be yurdumda
Canımızı içtiler
Kanımızı içenler
İngilizler, Yunalılar
İtalyanlar, Fransızlar
Yüreği mühürlenmiş
Türk düşmanı arsızlar
Zalim baş mimarı
Ekmek verdiğim Ermeniler...
Türklüğü hatırla
Oğuz Kaan Ata'dan
Satuk Buğra kanından
Yoğrulan şerefimle
Alparslan Gazi olup
Adadoluya geldim...

Şanlı zafer babasıyım
Evladımın atasıyım
Altın tarih sayfasında
Türklüğün üç kıtasıyım...

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

FETHİYE ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLER DERNEĞİ
BASIN DANIŞMANI

BEŞKAZA GAZETESİ
"KAYNAKTAN DERYAYA" KÖŞE YAZARI

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN İKTİBAS EDİLEMEZ...