24 Mayıs 2009 Pazar

DÜŞLERİM AŞKI BULUR

DÜŞLERİM AŞKI BULUR


Gecenin bir vaktinde tıkırtısını duysam
Seke seke yürüse; ritimleriye doysam
Yarin ayak sesinin, ahengiye uyusam.

Gecelerim süslenir, yalnızlığım kaybolur
Sevgimin denizinde, düşlerim aşkı bulur.

Huzura yelken açtım, hayali yanımdayken
Ömrüm uzuyor ömrüm; nefesi canımdayken
Şöhretim yükseliyor; unvanı şanımdayken.

Hülyalarım büstlenir, kâbuslarım yok olur
Sevgimin denizinde, düşlerim aşkı bulur.

Gözlerinin şavkıyla, şafağa nur saçarım
Güneş doğar bağrıma, karanlıktan kaçarım
Kanadının altında mutluluğa uçarım.

Kollarım vuslatında; tatlı tatlı yorulur
Sevgimin denizinde, düşlerim aşkı bulur.

Ruhum, bedenimle bir yönüne doğru koşar
Gönlümün fırtınası; zirveler, dağlar aşar
Adım atışlarında, yüreğim çağlar coşar.

Yanıma gelişinle; derdim, çilem durulur
Sevgimin denizinde; düşlerim aşkı bulur.

Uzağımda olsada; yar yüreğimde yaşar
Onun mahkumuyum ben; sevdası bana taşar
Onsuz geçen zamanda; halimi gören şaşar.

Hasretini çekerken; keder benden sorulur
Sevigimin denizinde; düşlerim aşkı bulur.

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN İKTİBAS EDİLEMEZ...