30 Mayıs 2009 Cumartesi

AŞKI ŞAHANEM

AŞKI ŞAHANEM

Sen yanımda olunca; karakışta üşümedim
Zerafeti sende gördüm, başka güzel düşünmedim
Geleceğin şafakları, bekler iken üşenmedim.

Bizi çekemeyenlerin; ay’la yıldızını soldur
Rüyalarım senle güler; koşup kollarımı doldur.

Gecelerim yalnız değil, hayalinle süslüyorum
Yüreğimin ortasında, hançerinle hisliyorum
Bulunduğun yönü açıp; kalanları sisliyorum.

Hasretime son vererek; huzuruma keder yoldur
Rüyalarım senle güler, koşup kollarımı doldur.

Senden nida gelmeyince; menekşeler sessiz kalmış
Işıkların pırlatadır; gönlüm ufuklara dalmış
"Neredesin simdi." diye; gülüm bana haber salmış?

Misk’dir nefesinin yeli; özün sol yanıma yoldur
Rüyalarım senle güler, koşup kollarımı doldur.

Saçlarına, kaşlarına, endamına hayranım ben
Nârı Cihan, Nuru aynım; izlerine kurbanım ben
Aşk-ı şahanem yanında; baş eğerek duranım ben.

Cemalini göreyimde; ister öldür, ister oldur
Rüyalarım senle güler, koşup kollarımı doldur.

İmrenirim gözlerine, bakışına kaydet beni
Kavurucu közlerinin; ateşinde kaybet teni
Nar çiçeğim, lalezarım; sıkı sıkı sar bedeni.

Üstündeki nemli sevda; kutsiyetten yağan puldur
Rüyalarım senle güler, koşup kollarımı doldur.

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİİDİR

KAYNAK GÖSTERİLEREK YAYINLANABİLİR...