10 Mayıs 2009 Pazar

MELEK-ÜL MEVT CANIM ALDI

MELEK-ÜL MEVT CANIM ALDI

MUHSİN YAZICIOĞU BEYEFENDİYE ATFEN YAZILMIŞTIR...

AİLESİNE SEVELERİNE ÇALIŞMA ARKAŞLARINA VE YÜCE TÜRK MİLLETİNE BAĞSALIĞI VE SABIR DİLİYORUM
ALLAH'IN RAHMETİ ÜZERİNİZE OLSUN...
MAKAMI NUR OLSUN...

Kutlu, kutsal davadaydım
Zirvedeydim, ovadaydım
Yerde değil, havadaydım.

Nur aleme ruhum daldı
Melek-ül Mevt canım aldı.

Yirmibeş mart çok ayazdı
İndiğim yer bembeyazdı
Ölüm sanki büyük hazdı.

Kalbim ipek, dilim laldı
Melek-ül Mevt canım aldı.

Sizler beni arıyorken
Sinyalleri tarıyorken
Ecel beni sarıyorken.

Ten üşürken, gönlüm baldı
Melek-ül Mevt canım aldı.

Aşk denilen hecedeydim
Soğuk karlı gecedeydim
Mukaddes bir, yücedeydim.

Bir işim var yarım kaldı
Melek-ül Mevt canım aldı.

Kötülükten kaçıyordum
Güller gibi açıyordum
Gökyüzünde uçuyordum.

Hak Tealâ, haber saldı
Melek-ül Mevt canım aldı.



KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN İKTİBAS EDİLEMEZ...

MUHSİN YAZICIOĞLU VE ONUNLA BİRLİKTE KAZAYA UĞRAYIP
ŞU AN DÜNYADAN GÖÇMÜŞ OLANLARIN RUHLARI İÇİN
EL-FATİHA....