10 Mayıs 2009 Pazar

GÖNÜL BAĞI İÇİN EĞİTİM

KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA

GÖNÜL BAĞI İÇİN EĞİTİM

Gönüllere hitap etmedikçe "İNSAN VE İNSAN SEVGİSİNİ." AŞILAYAMAYIZ... İNSAN SEVGİSİ BİLMEYENİN "SEVGİ VE SAYGIDAN." SÖZ ETMESİ; YALANDAN ÖTEYE SÖYLEM DEĞİLDİR... İNSAN SEVGİSİ BİLMEYENİN "BARIŞTAN KARDEŞLİKTEN." BAHSETMESİ RİYAKÂLIKTIR...

Haykıra haykıra ilan ediyorum.
Toplum S.O.S veriyor...
"Münferit zabıta-i vakı-a." denilip geçiliyor. İki çete denilip geçiliyor, Sahtekâlık denilip geçiliyor. Terör denip geçiliyor. Töre denilip geçiliyor... "İnsanın töresinde kan içmek var mı." diyen yok???
Suçlular yakalanacak, kanun önünde hesap verecekler, hiç bir suç cezasız kalmayacak denilip geçiliyor...
Sonra üç beş gün geçiyor unutuyoruz... Unutuyoruz... Unutuyoruz...
Oysa ki; Bu yüce milletin en önemli değeri; değerini unutmamaktı...
Ne oldu bizim o kutsal değerimize?
BİZİ DÜZLÜĞE ÇIKARAK İLAÇ; "EĞİTİM." İLACIDIR....
Eğitim... Eğitim... Eğitim...
İki kere iki eğitim değildir....
Havanın derecesinin ölçümü, suyun özgül ağırlığı eğitim değildir. Gemi inşa etmek eğitim değildir.
Eğitim sistemine acilen bir çekidüzen vermek zorundayız...
Uzak doğunun egzotizmini görmek için seyahatlere gitmek eğitim değildir... Biz bize yeteriz diyoruz...
Dinleyin ve eğitimden yana olanlar; buyrun hep birlikte ahlaklı insan yetiştirmeye, nemelazımcı olmayan toplum yetiştirmeye, yalaka olmayan adam gibi adam yetiştirmeye, rüşvetçi olmayan kişilik sahibi kaliteli insan yetiştirmeye. diğer insanların haklarına, şahsına saygı duyan topluluk yetiştirmeye yönelik olarak yapılacak "EĞİTİM ÇALIŞMALARINI" desteklemeye devat ettiğimi...İlan ediyorum...
İNSALIK VE ÇETELER 1
İNSANLIK VE ÇETELER 2
MAKALELERİMDE
ÇETELERİ VE ÇÖZÜM YOLLARINI YAZDIM...
VAHŞET VE VAHDET
MAKALEMDE
EĞİTİM OLMADIĞI SÜRECE ALINACAK TEDBİRLERİN "TEMENİDEN" ÖTEYE GİTMEYECEĞİNİ BEYAN ETTİM...
Biz biz olalım, bunun için aile, çevre, okul üçgeni için el ele omuz omuza;
"Bana ve değerlerime yapıldığında rahatsız olduğum eylem ve söylemleri asla başka bir kimseye yapma hakkına sahip değilim...."
İLK BASAMAĞINDAN BAŞLAMAK KAYDI İLE "EĞİTİMLİ İNSAN." YETİŞTİRMEYE BUYRUNUZ....

BU KADAR ÇETE VAR....
BU KADAR KAN DÖKÜLÜYOR...
İHANET ŞEBEKLERİ MEHMETÇİKLERİMİZE KENDİ VATANIMIZDA TUZAK ÜSTÜNE TUZAKLAR KURUYORLAR...
SİLAHLAR PAZAR POŞETİ TAŞINIR GİBİ TAŞINIR HALE GELMİŞ....
KORKU HÜKÜM SÜRMEK ÜZERE...
BÜTÜN BİR TOPLUMU HIZLA UÇURUMA GÖTÜREN "ÇÖZÜLMEDEN." POLİSİYE TEDBİRLER İLE KURTULMAK MÜMKÜN DEĞİLDİR...

İNSAN YETİŞTİRMEYİ HEDEFLEYEN "EĞİTİM SİSTEMİ." MUTLAKA UYGULAMA SAHASINA ALINMAK ZORUNDADIR...

BUNU YAPMADIĞIMIZ SÜRECE TOPLUMDAKİ "HIZLI ÇÖZÜLMENİN VE NEMELAZIMCILIĞIN." ÖNÜNE GEÇMEK MÜKÜN DEĞİLDİR...
BU GERÇEĞİ YILLARDIR GÖRMEDİĞİMİZ İÇİN TOPLUMDA HIZLI "EREZYON." YAŞANDI...

İNSAN YETİŞTİRMEDEN BU EREZYONUN ÖNÜNE GEÇMEK MÜMKÜN DEĞİLDİR....
TELEVİZYONLAR KÖŞE YAZARLARI YAZIP DURUYOR...
AĞALIK, BABALIK, TÖRE FİLAN KONUŞULUP DURUYOR...

EĞİTİMLİ İNSAN KİMSEYE KÖTÜLÜK EDER Mİ?
Eğitimli kimse kan döker mi?
Eğitimli insan vatanına ihanet eder mi?

Eğitimli insan rüşvet alır verir mi?
Eğitimli insan "Bana dokunmayan yılan bin yaşasın." der mi?
Eğitimli insan "Bal tutan parmağını yalar." der mi?
Eğitimli adam "Organ çetesi." kurar mı?
Eğitimli insan "Hırsızlık, beyaz kadın, beyaz zehir ticareti." yapar mı?
Eğitimli insan "Aç insanlar var iken, vurdumduymaz." yaşar mı?

TOPLUMDA İNSAN YETİŞTİRMENİN TEK YOLU...
"BANA VE DEĞERLERİME YAPILDIĞINDA HUZURMU BOZAN DAVRANIŞI BAŞKASINA YAPAMAM." TEMELİ ÜSTÜNE KURULMUŞ OLAN "İNSAN" YETİŞTİMEKTİR...

İNSAN OLMADAN "MESLEK SAHİBİ OKUMUŞ YETİŞTİRİRSEK." GÖNÜL BAĞLARI ZAYIF TOPLUM İLE YAŞAMAK ZORUNDA KALIRIZ... O TOLUM İLERİKİ ZAMANLARDA BU BAĞLARIN KOPMASI İLE "NEMELAZIMCI" OLMA YOLUNA GİRER Kİ;

DEVLETLERİ YIKAN ANA FAKTÖR; "NEMELAZIMCILIKTIR."
TOPLUMU YIKAN ANA FAKTÖR "GIYBETTİR.""
İNSAN YETİŞTİRİRSEK BU ÇİRKİNLİKLER YİRMİ SENE SONRA SON BULACAKTIR....

EĞİTİMLİ İNSAN YETİŞTİRİRSEK; EHLİYETSİZLERİN DİZİNİN DİBİNDE KİMSE BİZE; "DİN - İMAN." ÖĞRETMEYE DE KALKIŞAMAZ...

EĞİTİM EĞİTİM EĞİTİM...
ÖNCE EĞİTİM SONRA KALİTE, SEVİYE...
KALİTE VE SEVİYE İSE;
SAYGI İLE OLUŞAN SEVGİ BAĞLARINI PEKİŞTİRİR

SEVGİ BAĞLARI İSE GÜVENİ TESİS EDER...
GÜVEN VE SEVGİ OLUŞUNCA BU TOPLUMDAKİ GÖNÜL BAĞLARINI HİÇ BİR KOPARAMAZ....
GÖNÜL BAĞLARININ KOPMADIĞI, GÖNÜL SOFRALARININ HUZURU İÇİNDE YAŞAMAYA BEN VARIM DİYORSANIZ...
EĞİTİM... EĞİTİM... EĞİTİM...