21 Haziran 2009 Pazar

YAKUTUM SEDEFİMSİN

YAKUTUM SEDEFİMSİN


Sensiz geçen zamanın kıskacı sarmaladı
Seçilmez uğultular beynimi tırmaladı
Hayalin rüya oldu, düşümü armaladı
Zift karası gecenin, nârdan seherindeyim.

Gel demeseydin bana, gönlüne eremezdim
Sineni açmasaydın, karanfil veremezdim
Bakışınla şenlendim, uzağı göremezdim
Ciğerime işleyen, gözünün ferindeyim.

Üzdüysem kabul eyle, yürekten özür geldi
Billur sesin duyunca, günüme huzur geldi
Cemalinle doyunca, yanıma hızır geldi
Kemet kollarındayım, sırlı her yerindeyim.

Seninle dopdoluyum, onmaz dert bulsam bile
Sözlerinle mutluyum, viranda kalsam bile
Yarından umutluyum, kederle dolsam bile
Sol yanını arala; nurlu içerindeyim.

Ruhuma resmettiğim; halefim, selefimsin
Mefkurem kutlu yolum; ufkumsun, hedefimsin
Cenneti Alâ’daki; yakutum, sedefimsin
İzinde, menzilinde; ardın, ilerindeyim.

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN YAYINLANAMAZ...