21 Haziran 2009 Pazar

MENDİLİNİ YOLLA BANA

MENDİLİNİ YOLLA BANA

Hasretinin öbeğinde, pınarımı ayaz vurdu
Gözlerimin bebeğinde, yağan yağmurum kurudu
Aklım aşkın meleğinde; düşlerine gelip durdu.

Kavrulurum sensizlikte; mektubunla selam gelmez
Mendilini yolla bana, kalp nemini kimse silmez..

Boynu bükük, ser sefilim; yaslarını tutuyorum
Çilelerin mihenginde; ne söylense yutuyorum
Rüyalarım süslü olur, umuduyla yatıyorum.

Yad ellerde ne haldeyim, gizlerimi eller bilmez
Mendilini yolla bana, kalp nemini kimse silmez.

Şafağıma gelen kuşlar, cama konmuş figan eder
Hatır soran yoktur gülüm, gören uzağımdan gider.
Perperişan, biçareyim; içim beter, dışım heder.

Temmuzumu buz kapladı, bu buzları tırpan dilmez
Mendilini yolla bana, kalp nemini kimse silmez.

Keder yedim, derdi dürdüm; elem çeke çeke erdim
Hayatımı mahkum ettin, İki Cihanımı verdim.
Ufuklara dalıp gittim, gün doğarken ecel derdim.

Son viraja girdi canım; sürünürde sensiz ölmez
Mendilini yolla bana, kalp nemini kimse silmez.

Avucumun ortasında, doksan dokuz içindesin
Ruhum, gönlüm, yüreğimin; tamamında, üçündesin
Erişilmez zirvelerin, en zorunda, güç’ündesin.

İkimiz bir bütündeyiz; bu birliği hançer bölmez
Mendilini yolla bana, kalp nemini kimse silmez.

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN YAYINLANAMAZ...