21 Haziran 2009 Pazar

VATANA EVLAT VERDİM

VATANA EVLAT VERDİM

TUNCELİ - OVACIK ARASINDA HAİNLER TARAFINDAN KAÇIRILAN İKİ VATANDAŞIMIZI ARAMA – KURTARMA ÇALIŞMALARI ESNASINDA İHANET MAŞASI VATAN HAİNİ ALÇAKLAR TARAFINDAN 20 HAZİRAN 2009 TARİHİNDE MEHMETÇİKLERİMİZE PUSU KURULMUŞ VE "JANDARMA ER ABDULKERİM AYTEN" ŞEHİT OLMUŞTUR...
-ŞEHİT JANDARMA ER ABDULKERİM AYTEN’İN AİLESİ
SİİRT’TE İKAMET ETMEKTEDİR...
-ANASI "ON." SENE EVVEL VEFAT EDEN; ŞEHİT ABDULKERİM ANASININ YANINDA NURU MAKAMINDA.
-ALLAH (C.C) BİZLERİ; ONLARIN ŞEFAATLERİNE LAYIK OLANLARDAN EYLESİN.
-BABASINA, NİŞANLISINA, KARDAŞLARINA TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİNE VE YÜCE TÜRK MİLLETİNE SABIR VE BAŞSAĞLIĞI DİLİYORUM...

-ŞEHİDİMİZ ABDULKERİM’İN BABASINA, NİŞANLISINA VE KARDAŞLARINA ATFEN...


Siz; "Sasımış özgürlük." cacığını yutarken
"Demokratik hakları." nutukları atarken
Utanmadan; "İtlere." sarılarak yatarken.

İntikam yeminiyle; nurlu şafağa girdim
BEN VATANA; KAHRAMAN BİR YİĞİT "EVLAT." VERDİM.

Üç beş kudurmuş soysuz; "Şehit kanı." içerken
Fingirdeyip, tepinip; kendisinden geçerken
Doğmamış züppelere; "Satenden don." biçerken;

Zehirlere gark oldum; acıyla çile derdim
BEN VATANA; KAHRAMAN BİR YİĞİT "EVLAT." VERDİM.

Kahkaha atan duysun; yüreğim kavruluyor
Kinim kat kat artıyor; göklere savruluyor
Ciğerim dara düştü; çileyle yoğruluyor.

Fatiha yollar iken; bağrımı yere serdim
BEN VATANA; KAHRAMAN BİR YİĞİT "EVLAT." VERDİM.

Bin kelle alacağım; evladımın başına
İt canını alırım; her damla göz yaşına
"VATAN SAĞOLSUN." yazdım; kutsal mezar taşına.

Namazda yemin edip; kinle secdeye erdim
BEN VATANA; KAHRAMAN BİR YİĞİT "EVLAT." VERDİM.

Babaların günüymüş; benim sinem yanıyor
Oğlum; "Bayraktaki al."; içim, dışım kanıyor
Savaş; Türk düğüymüş, ruhum "Zafer." anıyor.

Dünyaya sığmıyorum; Miraç’a çıktı derdim
BEN VATANA KAHRAMAN BİR YİĞİT "EVLAT." VERDİM.

Makamın pürnur olsun; nuraynım Abulkerim
Güneşi bekliyorum; ufuklarda gözlerim
Karaya gün doğacak; bakalım Allah Kerim.

Mesajım çok mu ağır; yoksa fazla mı gerdim?
BEN VATANA KAHRAMAN BİR YİĞİT "EVLAT." VERDİM.

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

FETHİYE ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLER DERNEĞİ
BASIN DANIŞMANI

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN İKTİBAS EDİLEMEZ...

ŞEHİTLERİMİZ VE GEÇMİŞLERİMİZ İÇİN FATİHA...