21 Haziran 2009 Pazar

KUTLU BABAM

KUTLU BABAM

Babasını vatana veren; babasına hasret çekenlere...

Babam;
Yanımda yoktun
Alev olup; bedenimi sardı
Senin yokluğun...

Askere gitmişsin;
Asker olmuş, vatan savunmuşsun
Toprğa can, bayrağa kan olmuşsun
Gididşini hayal meyal hatırlıyorum;
Dönüşün olmadı
Sımsıcacık kolların
Boynumu bulamadı
Evimizin önüne
Masa konmuştu
Dört asker omuzunlarına bayrağa sarılmış olarak getirdiler
Bir masanın üzerine boylu boyunca uzandın
Anam bayrağa elini sürdü
Ben ağladım, ağladım, ağladım
Ciğerimi dağladım
Bakışlarım nemli nemli
Gözyaşlarım donmuştu
Babam;
Bayrak için kaybolmuşsun
Kendini bayrağa siper etmişsin.

Babaların günü varmış
Arkadaşım babasına
Gömlek, saat bir de gül almış
Paket yapıp sarmış
Hediyeleriyle babasının yanına varmış
Ben sana "Bayrak." aldım baba
Rüyalarımda gül bana
Hasretim, hasretim, hasretim baba
Hasretim ben sana
Babam bayrağıma sarılmış.

Babam;
Yanımda yoktun
Alev olup; bedenimi sardı
Senin yokluğun...

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN İKTİBAS EDİLEMEZ...