21 Haziran 2009 Pazar

BEN SENİNİM SÖZ GÜLÜM

BEN SENİNİM SÖZ GÜLÜM

Yaz gülüm;
Zarfına pul olayım
Mektubunu yaz gülüm.
Hasretin yazın ayaz,
Seninle yan yanayken
Karakışlar; yaz gülüm.

Haz gülüm;
Sesin güne yıl katar,
Sensizlik yağmurunun
Selinde ıslanırım.
Senle diz dize iken;
Ellerin ellerimde
Deniz gözlerindeyken,
Huzur neşeyi katlar.
Mutluluk adresimsin
Cemalin gülümserse,
Derdimi yardan atar.
Selamın esirgeme
Bağrımda; beyaz gülüm.

Güz gülüm;
Baharım senle şendir.
Uykularım bekliyor
Düşlerim gül gülşendir,
Şafağımın çiçeği
Seherimin içeceği,
Sana geldiğim yolda
Yokuşlarım; düz gülüm.

Öz gülüm;
Ömrümü sana verdim
İki Cihan sevdamsın
Sevgide kutsallıkta
Hedefimsin, davamsın
Beni sana adadım
Ben seninim; söz gülüm.

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN İKTİBAS EDİLEMEZ...