21 Haziran 2009 Pazar

BEKÇİLERDE VEFA GÖRDÜM

BEKÇİLERDE VEFA GÖRDÜM

25.01.1971 TARİHİNDE FETHİYE BEKÇİLERDE DÜNYAYA GELEN..
23 EKİM 1991 TARİHİNDE ŞIRNAK BEYTÜŞŞEBAP GÖKÇE KÖYÜ YAKINLARINDA İHANET MAŞALARI, VATAN HAİNLERİ TARAFINDAN MEHMETÇİKLERE KURULAN PUSUDA VURULAN VE "İSA YILDIRIM£IN." KOLLARINDA ŞEHİT OLAN "ŞEHİT JANDARMA KOMANDO ER FEDAİ KEBİZ’İN." KARDAŞI KARINDAŞI ANTALYA AKSU BELEDİYE BAŞKANI İSA YILDIRIM’A İFHAF EDERİM...

Bekçiler’de “Vefa.” Gördüm
Fedai Kabri nurda
Fedai kalpteki surda
Şehitler surdur yurda.
Bayrağa renk verenler
Üstündeki Hilale
Ecelsiz ahenk verenler
Zamansız yolculukla
Nur makama erenler,
Sizlerin sevdasını
Yüreğime, gönlüme
Silinmeyen sevdayla
Oya oya işledim
Oyaların süsüyle
Sizi sineme ördüm

Bekçiler’de “Vefa.” gördüm
Bayrağım üstündeyken
Gölgesine sığındık
Avuçlarımızı açıp
Kolumuzu semaya
Elimizi havaya kaldırdık
Şehidimin kabrine
Kana kana sarıldık
Yasin’i dinliyorken
Yürekler amin derken
Ruhunda sefa gördüm.

Bekçilerde “Vefa.” gördüm
Okulunda tablon var
Gözün Hilale bakar
Gözlerine bakarken
Benim ciğerim kanar
Kurdelayı kestiler
Kurdelayı kesenler
İki gönül adamı
Birisi öğretmenim
İlimler öğretenim
Eğitimin müdürü
Gültekin hocamızdı
Şehidimin bakışı
Gönül ilacımızdı.
Biri “Şehit.” sırdaşı
Can dediği, candaşı
Kardaşı, karındaşı
Askerlik arkadaşı;
Gazi “İsa Yıldırım.”
İsa; baş tacımızdı
Onun gözlerinde sen
Senin gözlerinde;
Bayrağımızdı; üstümüzde yükselen
Yıldırım’ın yüzünde
Mutlu bir “İfa. Gördüm.

Bekçiler’de “Vefa.” gördüm
Oradan yola çıktık
Yolumuzda gelirken
Okunan dualara
Aminler diye diye
Hepimiz bir yürekte
Ulaştık Fethiye’ye
Şehidim anası
Tanıyordu İsa’yı
Yiğit evlat anası
Gözlerimize baktı
Gözlerin damlasıyla
Yüreğimize aktı
Fedai’nin hasreti
İçerimizi yaktı
Anamızın yüzünde
Dinmeyen “Cefa.” gördüm.
Bekçiler’de ."Vefa." gördüm.

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

FETHİYE ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLER DERNEĞİ
BASIN DANIŞMANI

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN YAYINLANAMAZ.

BAYRAĞA AL OLANLARA, YÜREKTE GÜL OLANLARA
SEMADA HİLAL OLANLARA FATİHA FATİHA FATİHA...

TÜRKİYEDE BİR İLK YAPILMIŞ VE ŞEHİDİMİZ İÇİN; ADININ VERİLDİĞİ OKULDA 9 M2’LİK TABLO YAPILARAK GELECEK NESİLLERE VATANIN GERÇEK SAHİPLERİNİN UNUTULMAMASI GEREKTİĞİ ANLATILMIŞTIR...
TABLONUN AÇILIŞI 06.06.2009 TARİHİNDE ŞEHİT KABRİ BAŞINDA OKUNAN YASİN-İ ŞERİF’TEN SONRA YAPILMIŞTIR...
ANASINA KARDAŞLARINA İSA YILDIRIM’A YÜCE MİLLETİMİZE SAYGIYLA ARZ EDERİM....