30 Kasım 2008 Pazar

HAYAL RESİMLERİN SENLE DESENLİ

HAYAL RESİMLERİM SENLE DESENLİ

Akşamüstü mehtap eser bağrıma
Sessizce ağlarım; gönül ağrıma
Duyup bakar mısın, candan çağrıma?

Kollarım bomboştur, yüreğim demli
Hayal resimlerim, senle desenli...

Geceler ilmiktir çözemiyorum
Kasveti, kâbusu ezemiyorum
Neşeyi, huzura dizemiyorum.

Tenim benek benek; aşkınla benli
Hayal resimlerim senle desenli...

Katrancı’da dalga çığlığım olur
Cezir sana koşar, med beni bulur
Yanıma gelirsen çilem kaybolur.

Düşlerimin tadı, nazlı busenli
Hayal resimlerim senle desenli...

Şafak çiçeğimsin, nefesin güldür
Sedanı özledim, sesin bülbüldür
Ya sar bedenimi, yahutta öldür.

Ruhumun üzeri sevginle yenli
Hayal resimlerim senle desenli...

Karamuğar suyu şehiri süsler
Eşen çayı; dağı, ovayı besler
Şaheser hevesler, efsane hisler.

İki cihanımın hepsi de senli
Hayal resimlerim senle desenli...


KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

FETHİYE ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLER DERNEĞİ
BASIN DANIŞMANI