6 Kasım 2008 Perşembe

DÜNYAYA AÇILAN ŞANIM ANTALYA

DÜNYAYA AÇILAN ŞANIM ANTALYA


Safran’da oturup demli çay içtim
Şahin Tepesi’nde kendimden geçtim
Kalenin içinde geceyi biçtim.

Sırlanmış hatıram, anım ANTALYA
ANTALYA ANTALYA CANIM ANTALYA…

Düden şelaleden, zümrüt seyrettim
Manavgat selinde hayat farkettim
Kepez yokuşunda; çile erittim.

Ormanlı, denizli yanım ANTALYA
ANTALYA ANTALYA CANIM ANTALYA…

Datköy’de, Yazır’da; elma sıralı
Sülekler Köyü de kiraz kralı
Söğüt’te leyvaz çok, ama paralı.

Ciğerim, yüreğim, kanım ANTALYA
ANTALYA ANTALYA CANIM ANTALYA…

Güne yıl katıyor; şirin Elmalı
Düdenköy’e varıp kaysı almalı
Akçay, Yalnızköy’de biraz kalmalı.

Unutulmaz mazim, dünüm ANTALYA
ANTALYA ANTALYA CANIM ANTALYA…

Alanya yönünde huzur bulunuz
Side sahiline gelip dolunuz
Gazipaşa’ya da düşsün yolunuz.

Mutlu yarınlarım, günüm ANTALYA
ANTALYA ANTALYA CANIM ANTALYA…

Arapsuyu çayı alabalıktır
Şarampol tarafı kalabalıktır
Kıymet bilemeyen; aptal, alıktır.

Unvanım, makamım, ünüm ANTALYA
ANTALYA ANTALYA CANIM ANTALYA…

Muratpaşa Cami ecdattan kalmış
Bahçeli evleri hayale dalmış
Pamir’den bir güzel selamlar salmış.

Efsane sarayım, hanım ANTALYA
ANTALYA ANTALYA CANIM ANTALYA…

Aksu tarlaları kabak ekili
Demre’ye renk katar; toprağı, kili
Serik yaylaları, meyve dikili.

Onurum, gururun, sanım ANTALYA
ANTALYA ANTALYA CANIM ANTALYA…

Beldibi çadırda; gözleme, ayran
Kaş, Kalkan kumsalı bırakır hayran
Finike ün bulur, deryalı bayram.

Boylamım, enlemim, enim ANTALYA
ANTALYA ANTALYA CANIM ANTALYA…

Nefes alacaksın; Korkuteli’nde
Sinende Kurşunlu, Lara elinde
Akdeniz meltemi, türkü dilinde.

Dünyaya açılan şanım ANTALYA
ANTALYA ANTALYA CANIM ANTALYA…

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

Hiç yorum yok: