28 Kasım 2008 Cuma

FETHİYE SAHİLİ

FETHİYE SAHİLİ

Dün gece saat üçte, yine sahile indim
Çiğ yağdı üzerime; hayal resmine sindim
Gönül köşküm ıslandı; yağmurda yaşta dindim.

Kelamın alev alev, sözlerin; har çiçeğim
Ömrümün karanfili, nerdesin nar çiçeğim?

Gözümden damlayanı; mendilin ile sildim
Dalgalara bakarak sana doğru eğildim
Uzaklarda olsanda seni yanımda bildim.

Arada selam yolla, halimi sor çiçeğim
Ömrümün karanfili, nerdesin nar çiçeğim?

Gözlerinin rengini ciğerimden özledim
Aşkın kor ateşinde, yüreğimi közledim
Rüyamın ortasında; beni sana sözledim.

Tuzla mahallesinde yanımda dur çiçeğim
Ömrümün karanfili, nerdesin nar çiçeğim?

Yeni Cami minberden dualar yolluyorum
Sana yetişmek için eceli solluyorum
Geleceğin yolları; allıyor, pulluyorum.

Hasretten kurtar teni, bağrımı sar çiçeğim
Ömrümün karanfili, nerdesin nar çiçeğim?

Sabahi makamında sesini seziyorum
Hicranın yokuşunda, nefsimi eziyorum
Fethiye sahilinde, sevginle geziyorum.

Şafağımsın, ufkumsun; nuraynım, nur çiçeğim
Ömrümün karanfili, nerdesin nar çiçeğim?

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)