6 Kasım 2008 Perşembe

GÖNLÜM YİNE İZMİR DİYOR

GÖNLÜM YİNE İZMİR DİYOR


İzmir diye çıktım yola
Bornova'da verdim mola
Karşıyaka ve Yalı'da
Yalnızlığı eziyorum...

Epey kaldım Ankara'da
Nefes aldım, ben Samsun'da
Balıkesir, Sakarya'da
Yapayalnız geziyorum...

Urfa, Antep, Adana'da
Artvin, Rize, Amasya'da
Giresun'da, hem Ağrı'da
Esiyorum, tozuyorum...

Çanakkale, Tınaz Tepe
Dumlupınar, Zafer Tepe
Eskişehir, Savaş Tepe
Acıları kazıyorum...

Afyon Uşak Isparta'da
Edirne'de, Tekirdağ'da
Az çekmedim şu Muğla'da
Hep kendime kızıyorum...

Iğdır, Kars'ta, Ardahan'da
Trabzon'dan sonra Van'da
Erzurum'da, Erzincan'da
Yorgun düşüp sızıyorum...

Çorum, Yozgat, Çankırı'ya
Adıyaman, Antakya'ya
Ah Malatya, ah Malatya
Methiyeler diziyorum...

Esnaf oldum Antalya'da
Hayal gördüm İstanbul'da
Şimdi; Bursa, Kütahya'da
Tarihimi seziyorum...

Gönlüm yine İzmir diyor
Özün beni cezbediyor
Yüreğime sen esiyor
Aşka destan yazıyorum...



lebiderya
(Kadir DURAK)

Hiç yorum yok: