20 Kasım 2008 Perşembe

ŞEHİT BENİM ONURUM

ŞEHİT BENİM ONURUM

20 Kasım 2008 Perşembe günü Ağrı İli Sinek Yaylası mevkiinde vatan hainleri tarafından ŞEHİT edilen Ankara Yenimahalle'li Jandarma Binbaşı Süleyman CAN ve Diyarbakır İli Lice İlçesi'nin Kayacık kırsalında vatan haini alçaklar tarafından ŞEHİT edilen Kayseri'li Er İsmail UYGUN ve Bitlis'in Güroymak ilçesinden Er Fevzi GÜNGÖR'ÜN RUHUNA FATİHALAR YOLLUYORUZ...
ŞEHİTLERİMİZİN; ANALARINA, BABALARINA, EVDEŞLERİNE, EVLATLARINA,
GENEL KURMAY BAŞKANIMIZ SAYIN İLKER BAŞBUĞ NEZDİNDE YÜCE TÜRK MİLLETİNE SAYGIYLA ARZ EDERİM.

Ey kahraman ŞEHİDİM
Konuşsana yiğidim
Söyle neden ŞEHİT oldun?

Diyerek soru sordum...

Resul için, ezan için, HAK İÇİN
Bölünmez bütün olan bu TOPRAK İÇİN
Kanımla rek verdiğim
Üzerimde dalgalanan
Al, beyaz BAYRAK İÇİN...


Diye...
Haykıran bir ses duydum....


Ey kahraman ŞEHİDİM
Zamansız niye gittin?
Neden bizi terk ettin?

Diyerek soru sordum...

Ben bir yere gitmedim
Vatanı terk etmedim
Kaybolmadım, yitmedim
Beni öldü sanmayın
Yaşıyorum, ölmedim...

Diyen bir nefes duydum...

Ey kahraman ŞEHİDİM
Sen makam-ı nurdasın
Sinemizde kordasın
AH ŞEHİDİM, VAH ŞEHİDİM
Yokken şimdi yanımızda

Bir bilebilsen...
Şimdi neler oluyor buralarda?

Diyerek soru sordum...

İsterse fink atsınlar
İster şarlatanlarla yatsınlar
İsterse ömür boyu
Üç kuruşluk menfaate

Tek kuruş dahi etmeyen
Zift karası kalplerini satsınlar

İsterse nur-u kabrimizde
Utanmadan, sıkılmadan
Gelip nutuklar atıp;
Her söze riya katsınlar...
Ben onlar için değil
Vatanımın bekası için
Vatanımın uğruna
Sırtımdan, yüreğimden, alnımdan
Kurşun yedim, mermi yedim
Ben vatanım için

Vatan toprağına girdim...


Diye bir adres duydum...

Ey kahraman ŞEHİDİM
Utanıyorum, daralıyorum
Senden helallik istiyorum
Elimi geri çevirme

SENDEN ŞEFAAT DİLENİYORUM

ŞEFAAT EDER MİSİN BANA?

Diyerek soru sordum...

Sen vatanı bekledin mi?
Ecdat için rahmet diledin mi?
SEN ŞEHİT TÖRENİNE

ALNININ AKIYLA GELDİN Mİ?

ŞEHİDİNİ OMUZLARINDA YÜKSELTTİN Mİ?
Öyleyse;
ŞEFAATİM SANADIR...
Yok eğer;
Ben ŞEHİT olurken
CANIM BAYRAKTA KAN İKEN;
Tepinip durdun mu?
Kanlı kadehler kaldırıp

Ecnebiyle oturdun mu?
"BU MEMLEKETTE; VATAN İÇİN ÖLENE ŞEHİT DENMEZ."
Deyip;
ŞEHİTLERE İFTİRADA BULUNDUN MU?
BEN ŞEHİT OLURKEN
ŞENLENDİP EĞLENDİN Mİ?
NARA ATIP; NEŞELENDİN Mİ?

Böyleyse;
Hakkım sana;
Haram olsun
Haram olsun
Haram olsun....

Diyen; bir nida duyup....

Titredim
Kendime geldim
Eyvah, ayvah geçen zamana
Diyerek
Zamanı dilimledim...
Şehidime her sabah
FATİHALAR GÖNDERDİM...
AND OLSUN BUNDAN BÖYLE
ŞEHİDİM BAYRAK İDİ
O BAYRAĞA GÖNDERDİM...
- Alıntı metni gizle -

Ey kahraman ŞEHİDİM
Neden baharda soldun?
Neden... Neden unutuldun?

Diye bir soru sordum....

Şeref için, namus için, ar için
Ay yıldızım olan, nazlı yar için
Şerbet diye ecel çtim
Sizler için ŞAHADETİ seçtim
Sizin huzurunuz için
Dünyadaki nimetlerden geçtim...

Diye haykırdı ŞEHİDİM

ŞEHİDİMİN ŞAHADETİNE
EN YAKIN ŞAHİDİM
ÇÜNKÜ BEN GAZİYİM
SİZLERE ŞEHİDİMİN EMANETİYİM

ŞEHİDİMİN HAYKIRIŞLARINDA;
KAYBETTİĞİM KENDİMİ BULDUM
ŞEHİDİMİN
ŞEREFİNDE NURUNDA;
VATANIMI, BAYRAĞIMI, TOPRAĞIMI BULDUM
BEN ONDAN KALAN ONURUM
ÇÜNKÜ ŞEHİT BENİM SÖNMEYEM NURUM
ŞEHİT BENİM ONURUM....

KADİR DURAK

(LEBİDERYA)

FETHİYE ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLER DERNEĞİ
BASIN DANIŞMANI