17 Kasım 2008 Pazartesi

BEN ESKİ BİR ÖĞRETMENİM

BEN ESKİ BİR ÖĞRETMENİM

ÖĞRETMENİN EMEKLİSİ OLMAZ DİYEREK
BİZİ YETİŞTİREN DEĞERLERİMİZİ UNUTMAYALIM
EMEKLİ ÇALIŞAN BÜTÜN EĞİTİMCİLERİMİZİN HER NEFESLERİNİN HUZURLU OLMASI DİLEĞİYLE


Ben;
Eski bir öğretmenim
Hiç eskimeyecekmiş gibiydim
Mesleğimin divanesiydim...
Gençtim, zindeydim, zirdeveydim
Öğretmenken;
Bilgi dolu efsaneydim
Tarihin ötelerine giderdim
Orhun yazıtlarında
Kitabeydim...
Samsun'dan doğan sönmez güneşin
Nutkunda hitabeydim...
Ulubatlı oldum
İstanbul surlarında
Alparaslandım
Malazgirt sırlarında...
Şamille kafkastaydım
İzmir'de Hasan Tahsinin şahadetiyle yastaydım...
Dünler su gibi akıp gitti
O güzel günlerim nasıl da
Göz açıp kapayıncaya kadar
Tükenip bitti...
Ben şimdi yalnızlığımla
Baş başa kaldım
Dünlerdeki o güzel
Hayallere daldım
Şafaklarımda
Unutulduğum zamanlara haber saldım...
Yalnızlığıma ağladım
Unutulmuşluğuma karaları bağladım
Mazideki güzelliklerin düşeriyle
Bağrımı, sinemi, yüreğimi dağladım
Yüreğim dağlıyken bile
BEN ESKİ BİR ÖĞRETMENİM
DİYEREK ÇAĞIL ÇAĞIL ÇAĞLADIM
ÇAĞLAYANLARIMDA
DÜNÜ BÜGÜNE BAĞLADIM...


KADİR DURAK

(LEBİDERYA)