1 Mart 2009 Pazar

MEHMEDİMİN SIRDAŞIYIM

MEHMEDİMİN SIRDAŞIYIM

19 EYLÜL 2007 ÇARŞAMBA GÜNÜ BİTLİS İLİ MERKEZ ÇELTİKLİ KARAKOLUNDA VATAN BEKLERKEN BAYRAĞA KAN VATANA CAN OLAN;
ANKARA ŞEREFLİKOÇHİSAR’DAN ŞEHİT JANDARMA ER ERKUT BABACAN VE BÜTÜN ŞEHİTLERİMİZE FATİHA...

ŞEHİDİMİZE ANASINA, BABASINA(VEFAT), GAZİ KARDAŞIMIZ MUSTAFA ŞAHİ^’E, ŞEREFLİ TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİNE VE YÜCE TÜRK MİLLETİNE SAYGILARIMLA...

ŞEHİDİMİZİN YANINDA ŞEHİTLİĞİNE ŞAHİT OLAN VE HALEN FETHİYE’DE OTURAN GAZİ JANDARMA ER MUSTAFA ŞAHİN’E ATFEN...

ARZ EDERİM...

Nefesleri tutmuştuk
Siperde yan yanayken
Dünyayı unutmuştuk
Benim yiğit sırdaşım
Ciğersin arkadaşım
Kahramansın cansın can
Ay yıldıza heyecan
"Vatana bayrak gerek
Bayrak oluyorum ben.".
Diyordu son sözlerin,
Semadaki hilale bakıyordu gözlerin...
Cansın sen arkadaşım
Daha bir saat evvel
Vatanı konuşmuştuk....

Gökyüzü sır dolmuştu
Ezandaki makama
Kelime-i Şahadet....
İlahi bir nidayla
Selalaların okundu
Göklerden bir nur inip
Yüreğine dokundu
Kolumdasın Mehmedim
Sen ruhlar aleminin
Yolundasın Mehmedim
Canım şehit olmuştu...

Sinemdeydi bayrağım
Üzerinde örtüldü
Senin mübarek kanın
Al bayrağa sürtüldü
Anana nasıl derim
Sensiz O’nun yanına
Söyle nasıl giderim
Seninle süsleniyor
Şanlı vatan toprağım...


Alların içindesin
Güzellere al gerek.
Hazreti Fatih ile
Dalların içindesin
Zümrütlere dal gerek.
Şuhedaya şahidim
Şehitsin sen şehitsin
Yüce Allah şahidim.
Şefaat et bizlere
Nefsi nefsi denilen
Huzuru Mahşer günü
Şefkat ile el gerek.
Sen Makam-ı Nur’daki
Güllerin içindesin...

Sensin bayrağın dili
Sen yine yanımdasın
Kanımda, anımdasın
Ciğerim, canımdasın
Seninle pürnur şafak
Seninleyken alnım pak
Sevdan bağrımda nakış.
Bana yön tayin eder
Sendeki sırlı bakış.
Ezanları dinlerken
Yarınları düşledim
Mirac’a yelken açar
Seninle seher yeli

Nefesleri tutmuştuk
Siperde yan yanayken
Dünyayı unutmuştuk
Benim yiğit sırdaşım
Ciğersin arkadaşım
Kahramansın cansın can
Ay yıldıza heyecan
"Vatana bayrak gerek
Bayrak oluyorum ben.".
Diyordu son sözlerin,
Semadaki hilale bakıyordu gözlerin...
Cansın sen arkadaşım
Daha bir saat evvel
Vatanı konuşmuştuk....


.
KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

FETHİYE ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLER DERNEĞİ
BASIN DANIŞMANI

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN İKTİBAS EDİLEMEZ...