28 Şubat 2009 Cumartesi

BEN BİR ŞEHİT ANASIYIM

BEN BİR ŞEHİT ANASIYIM

KIRŞEHİR İLİ MUCUR İLÇESİNİN BABÜR KÖYÜNDEN OLUP VAN İLİ BAŞKALE İLÇESİNİN AKÇALI KARAKOLUNDA VATAN GÖREVİNİ YAPARKEN 10 EKİM 1997 TARİHİNDE VATANA BAYRAK OLAN
ŞEHİT KEREM AYDIN VE BÜTÜN ŞEHİTLERİMİZE FATİHA...

ŞEHİDİMİZE BABASINA ANASINA KARDAŞLARINA ŞEREFLİ TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİNE VE YÜCE TÜRK MİLLETİNE SAYGIYLA ARZ EDERİM...

ŞEHİDİMİZİN FETHİYE’DE OTURAN ANASI MÜYESSER AYDIN’A İTHAFEN...



Şehidimin anasıyım
Düğün ile yollamıştım
Vatanımı beklemeye
Giderken el sallamıştım
Civanmerdim oy Mehmedim
Ellerini allamıştım
Elindeki kınasıyım
BEN BİR ŞEHİT ANASIYIM....

Yüreğimi ona verdim
Onsuz geçen günlerimde
Keder, hicran, çile derdim
Düşlerime gelsin diye
Gecelere yürek serdim
Çiçek doğdu şafaklara
Şehidimle nura erdim...

Vatanıma dil oldu O
Seherimde ezanlarla
Mukaddes bir yel oldu O
Baharıma hazan geldi
Ciğerimi dilimledi
Hasretini kucakladım
Gözlerimde sel oldu O....

Yavrum Cennet süsü olur
Gökyüzünün melekleri
Mehmedimle yere iner
Ellerimi öper öper
Yine gökyüzüne gider
Eser eser beni bulur
Ondan gelen esintiler
Al bayrağın büstü olur...

Oğlum;
İhanet kol gezerken
Bayrak dedin, vatan dedin
Toprağı atan bildin
Dua dua sözümsün
Gönlümdeki sızımsın
Ruhum temin senlidir
Bedenimsin özümsün
Benim alın yazımsın.
Ciğerim, canım oğlum...



Şehidimin anasıyım
Düğün ile yollamıştım
Vatanımı beklemeye
Giderken el sallamıştım
Civanmerdim oy Mehmedim
Ellerini allamıştım
Elindeki kınasıyım
BEN BİR ŞEHİT ANASIYIM....



KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLER DERNEĞİ
BASIN DANIŞMANI

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN İKTİBAS EDİLEMEZ...