10 Mart 2009 Salı

ONSEKİZ MART MEKTUBU

ONSEKİZ MART MEKTUBU

ŞAHADET ŞERBETİNİ HAYAT DEYİP YUDUMLAYAN
VATANIN ASIL SAHİBİ ŞEHİTLERİMİZİN MAKAMLARI NURDUR...

ALLAH (C.C); BİZLERİ YOLLARINDAN GİDENLERDEN VE ŞEFAATLERİNE LAYIK OLANLARDAN EYLESİN...

TÜRK SİLAAHLI KUVVETLERİNEVE YÜCE TÜRK MİLLETİNE SAYGILARIMLA...

ŞEHİTLERİMİZE VE BÜTÜN GEÇMİŞLERİMİZE FATİHA...

ARZ EDERİM...

Alnımızdan vurulup, toprağımıza dolduk
Ömrümüz nisandayken; hazanı, kışı bulduk
Güller yeşersin diye, ay yıldız için solduk.

Cennet bahçelerinde, Zümrütlere dal olduk
BİZ ONSEKİZ MART GÜNÜ; BAYRAKTAKİ AL OLDUK...

Conkbayırı coşmuştu, kanımız oluk oluk
Gelibolu sırtları, Mehmetçikle bir soluk
Ölümlerle çağladık, yan yana, bölük bölük.

Miraç’tan yer yüzüne, sicim sicim sel olduk
BİZ ONSEKİZ MART GÜNÜ; BAYRAKTAKİ AL OLDUK...

Berat şahlanışında, mucizeleri gördük
Namert geçmesin diye; canımızdan set ördük
Muhammed aşkı ile; küffar defteri dürdük.

"Şehitler Ölmez." Diyen; Cebrail’e dil olduk
BİZ ONSEKİZ MART GÜNÜ; BAYRAKTAKİ AL OLDUK...

Süngümüzle, dipçikle; mermilerini yorduk
Vira Bismillahlarla, Hak için düşman vurduk
İmanlı yumruklarla, haçlıdan hesap sorduk.

Yaratan’a şükredip; liyakatlı kul olduk
BİZ ONSEKİZ MART GÜNÜ; BAYRAKTAKİ AL OLDUK...

Çanakkale’yi geçip, İstanbul diyemedi
Mihrabımın süsüne, elini değemedi
Vallahi Yiğit Türk’ün; başını eğemedi,

Sancağı bırakmayan, Şuhedada el olduk
BİZ ONSEKİZ MART GÜNÜ; BAYRAKTAKİ AL OLDUK...

Sanmayın ki ölüyüm; sizlere emanetim
Asıl amenatimiz; kalmasın öksüz, yetim
Şehidim ben şehidim; sararmaz benzim, betim.

Makam-ı Nur Mekân’da; şefaate bal olduk
BİZ ONSEKİZ MART GÜNÜ; BAYRAKTAKİ AL OLDUK...

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

FETHİYE ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLER DERNEĞİ
BASIN DANIŞMANI

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN İKTİBAS EDİLEMEZ...