20 Mart 2009 Cuma

BÖYLE HATIRLANMAK BANA ZULÜMDÜR

BÖYLE HATIRLANMAK BANA ZULÜMDÜR

İSTİKLAL SAVAŞI GAZİSİNİN EVLADINA MAAŞ ÖDENMEDİĞİ KIBRIS ŞEHİDİNİN EVLADININ EĞİTİM YARDIMININ VERİLMEDİĞİ....
ŞEHİT EVLADI İŞ TALEBİNDE BULUNDUĞUNDA "ŞU KANUNUN FALAN MADDESİNE GÖRE TALEBİNİZİN YERİNE GETİRİLMESİ MÜMKÜN DEĞİL DENİLDİĞİ, ŞEHİT EVLADININ SOSYAL YARDIM FONUNNA MÜRACAATINDA "O DÜNMÜŞ ÖLMÜŞ GİTMİŞ NE YAPALIM BİZİM İÇİN Mİ BABAN ÖLDÜ" DENİLDİĞİ DÖNEMDE....
BU ŞİİR KİMSEYE ATFEN DEĞİL...
SADECE ŞEHİT NE DEMEK BİR HATIRLATMAKTIR...
ŞEHİDİNİ UNUTANIN; "VATAN, BAYRAK, MİLLET, DEVLET, BAYRAK, EZAN SEVGİSİ" SAMİMİ DEĞİLDİR. MASKELİ YÜZLER , SÜSLENMİŞ SÖZLERDEN ÖTEYE BİR ANLAM İFADE ETMEMEKTEDİR....
ŞEREFLİ TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİNE YÜCE TÜK MİLLETİNE SAYGILARIMLA
ŞEHİTLERİMİZE FATİHA...
ARZ EDERİM....

Mevlayı unutup. mülke kanarsan
Şerefli TÜRK varken; Rum’a yanarsan
Gönülden değil de; dilden anarsan.

Türk’ün yarınına, güne ölümdür
Böyle hatırlanmak; bana zulümdür...

Vatan düşmanıyla ava gidersen
Kutsal makamında, domuz güdersen.
Senede bir kere dua edersen.

Soldurduğun zümrüt, benim gülümdür
Böyle hatırlanmak; bana zulümdür...

Ardımdan; sizlere vatan bıraktım
Bayrağa, sancağa; al olup aktım
Sizler uyuyunca ayağa kalktım.

Kirlettiğin derya, kanlı gölümdür
Böyle hatırlanmak; bana zulümdür...

Düşmana uzanan eller kesilir
Bazıları kerhen kabrime gelir
Duyunuz; üstüme zakkum ekilir.

Yellerde savrulan kızgın külümdür
Böyle hatırlanmak; bana sulümdür...

Şanımı bilmeyen, unutsun beni
Ziftlere bürünsün yansın bedeni
Ruhu kurumlunun; kahrolsun teni.

Bu gün yok ettiğin, dünkü bölümdür
Böyle hatırlanmak; bana zulümdür...

KADİR DURAK

(LEBİDERYA)

FETHİYE ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLER DERNEĞİ
BASIN DANIŞMANI

ESER YAZAAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN İKTİBAS EDİLEMEZ...