4 Mart 2009 Çarşamba

ŞEHİDİ KARŞILAMA TÖRENİ

ŞEHİDİ KARŞILAMA TÖRENİ

Hubbül vatan diyerek canlarından geçenler...
Şefaat hakkınızdır; şahadeti seçenler...

Sende nura gark oldun; sırlı şahitler biziz
Firdevsi Makam’daki; nurlu şehitler biziz...

Alnının akı ile, hoş geldin ey yağızım
Ben senin tarihteki; Türk Atası Oğuz’um...

Merhaba Ey Şehidim; Türk İslâm’a Tuğrayım
Merhaba Ey Yiğidim; Ben de Saltuk Buğrayım...

Makamın kutlu olsun, senle nurdur bedenim
Malazgirt Ovası’nın Alparslan hanı benim...

Sinemize süs oldun, kutlu bir değersin sen
Sögüt’te çınar olan; Ertuğrul Gazi’yim ben...

Gönüllere ilacısın, baş tacısın Mehmedim
İstanbul’u fetheden Fatih Sultan Mehmedim...

Meleklerle bir geldin; bu an benim has anım
Surlara sancak olan; Ulubatlı Hasanım...

Şöyle yanıma kurul, buyur aklı selimim
Hak yolunun kölesi; Hünkâr Yavuz Selimim...

Yeryüzüne sığmadı; Arş’a çıktı koğuşum
Seddülbahir’den gelen; Şehit Yayha Çavuş’um...

Muhammedi Hak bilen; Şerefli, Şanlı Türk’üm
Bayrağa vatan diyen; Büyük Türk Atatürk’üm...

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

FETHİYE ŞEHİTLER VE GAZİLER DERNEĞİ
BASIN DANIŞMANI

ESER YAZAR ADINA TESCİLLDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN İKTİBAS EDİLEMEZ...