1 Şubat 2009 Pazar

ŞEHİT JANDARMA KOMANDO ER FEDAİ KEBİZ BENİM

ŞEHİT JANDARMA KOMANDO ER FEDAİ KEBİZ BENİM

25.01.1971 TARİHİNDE MUĞLA İLİNİN FETHİYE İLÇESİNE BAĞLI BEKÇİLER KÖYÜNDE DOĞAN
23 EKİM 1991 TARİHİNDE ŞIRNAK İLİ BEYTÜŞŞEBAP İLÇESİNİN GÖKÇE KÖYÜN YAKINLARINDA VATAN HANİNLERİ TARAFINDAN ŞEHİT EDİLEN
ANASININ KINALI KUZUSU VATANIN ÖZ EVLADI KAHRAMAN YİĞİDİMİZ
ŞEHİT JANDARMA KOMANDO ER FEDAİ KEBİZ'İN BABASINA (VEFAT ETMİŞTİR), ANASINA KARDAŞLARINA, ŞEHİTLİĞİNE ŞAHADET EDEN İSA YILDIRIM İLE DİĞER SİLAH ARKADAŞLARINA TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİNE VE YÜCE TÜRK MİLLETİNE SAYGIYLA ARZ EDERİM...

Bayrağımın gölgesinde, gülümseyip koşuyordum
Evle okul arasında neşe ile coşuyordum
Önümdeki engelleri birer birer aşıyordum.

Semalara çıktı ruhum, meleklerle bir bedenim
ŞEHİT JANDARMA KOMANDO; ER FEDAİ KEBİZ BENİM...

Damarımdan damlayanlar, al beyazın üstündedir
Sevdamızı anlayanlar; gönlümüzün büstündedir
Rahman Rahim bereketi; maneviyat tütsündedir.

İki Cihan Serveri'dir; el verip selam edenim
ŞEHİT JANDARMA KOMANDO; ER FEDAİ KEBİZ BENİM...

Kutsiyetin türküsüyüm, ozanların dilindeyim
Kahramanlık öyküsüyüm, nâr şafağın yelindeyim
Yenisey'in, Saklıkent'in, Sakarya'nın selindeyim.

Sonsuz huzur içindeyim; Arş Alâ'da nurdur tenim
ŞEHİT JANDARMA KOMANDO; ER FEDAİ KEBİZ BENİM...

Dalgalansın ay yıldızım, dinmez ezan ölesiye
Bizden sonra gelen nesil; mutlu olup gülsün diye
Hubbül vatan iman için; canımızdır tek hediye.

Cennet Diyarı'dır ilim; zümrüt, yakut hem güldenim
ŞEHİT JANDARMA KOMANDO; ER FADAİ KEBİZ BENİM...

Anam, babam yardı bana; sevgi olup akıyordum
Sizler gibi öğrenciydim, bu okulda okuyordum
İlimleri ezber edip, yüreğime dokuyordum.

Gönderilen Fatiha'ya; "Amin" diyor öğretmenim
ŞEHİT JANDARMA KOMANDO; ER FEDAİ KEBİZ BENİM...

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

FETHİYE ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLER DERNEĞİ
BASIN DANIŞMANI

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN İKTİBAS EDİLEMEZ...

HALEN ANTALYA İLİNİN PİNARLİ BELDE BELEDİYE BAŞKANLIĞINI YAPAN

İSA YILDIRIM TAM BİR VEFA ÖRNEĞİ GÖSTERMEKTEDİR...
ALLAH ONDAN RAZI OLSUN

ŞEHİDİMİZ FEDAİ KEBİZ VE BABASI İÇİN EL FATİHA