27 Şubat 2009 Cuma

O ŞEHİDİN OĞLUYUM BEN

O ŞEHİDİN OĞLUYUM BEN

FETHİYELİ ŞEHİT İSA TOPAL’IN VE BÜTÜN ŞEHİTLERİMİZİN RUHLARINA EL-FATİHA

O ŞEHİDİN OĞLUYUM BEN
Babamın hasretidir
Nar şafağıma esen
Babamın tek sevdası
Bağrımda desen desen
Benim için büyüktür
Babama selam eden
Nefesim o, sesim o
Beni ben büyük değer
Babamdaki sır beden,
Sinesinde gül biter
Onun kabrine giden...
O ŞEHİDİN OĞLUYUM BEN...

Babam;
Bayrağıma al oldun
Zümrütlere dal oldun
Benim için onursun
Miraç’taki pürnursun
Karanlığım son buldu
Kutsiyete yol oldun
Yokluğunu aratmaz
Şanına lâyık anam...

Seni ben vatan bildim
Elindeki beratı
Yüreğime işledim
Sevgiyle nakış nakış
Bağrımı dilimledim
Babam;
Başım dik, alnık açık
Kimseye eğilmedim...

Hayalimde süsümsün
Gökyüzünde örtümsün
Sancağın semalarda
Hayalinle görünsün
Ezan sesleriyle gel
Seher ala bürünsün...

Babamla yaşıyorum
Düşlerime gelmezse
Babamsız üşüyorum
Babamın lâl büstünü
Sinemde taşıyorum
Nehri Cennet selinde
Babamla coşuyorum...


O ŞEHİDİN OĞLUYUM BEN
Babamın hasretidir
Nar şafağıma esen
Babamın tek sevdası
Bağrımda desen desen
Benim için büyüktür
Babama selam eden
Nefesim o, sesim o
Beni ben yapan değer
Babamdaki sır beden,
Sinesinde gül biter
Onun kabrine giden...
O ŞEHİDİN OĞLUYUM BEN...

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

FETHİYE ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLER DERNEĞİ
BASIN DANIŞMANI

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN İKTİBAS EDİLEMEZ...