13 Şubat 2009 Cuma

VATAN İÇİN BAYRAK OLDUK

VATAN İÇİN BAYRAK OLDUK

Babam;
Sen şehit babasısın
Onur oldum sana ben...
Vatan sevdasını
Toprak sevgisini
Öğreten, ezberleten sen
Şimdi senin özlemin
Ruhumda desen desen...
ŞAHADET HABERİNİ ALDIĞINDA
Senin sesindir;
Makam-ı nurumda
"VATAN SAĞOLSUN" DİYE ESEN......

Anam;
Sil gözyaşını
Senin oğlun kahraman
Dik tut başını...
Bayrağa hain el uzatmıştı
Bayrağıma set oldum...
Anam;
Yüreğin gülsün
Şimdi ben bayrak oldum...

Kardaşım;
Boynunu bükme
Dik durmak senin hakkın
Şehide kardaş oldun...
Ben senin için
Efsane bir gururum...
Vatanımın burçlarında
Destanlaşmış onurum...

Evdeşim
Hani;
"Gidip dönmezsem
Bu vatana can verirsem
Hubbül vatan diyerek
Şuhedalar içinde
Hazreti Hamza’yla hasret giderirsem
Gözünden damla inmesin"
Demiştim...
Söz vermiştin bana
"Vatan bayrak olursan
Ağlamayacağım"
Demiştin...
Sözüne de, bana da sadakatlısın
Sana minnet borcum var...
Borcumu;
Hesab-ı Kebir’de ödeyeceğim
Sen dik durusan
And olsun sana
Ben ölmeyeceğim...

Evladım;
Sen şehit evladısın
Şuhedanın canısın
Baban bayrağında al...
Baban bahçendeki gül
Baban yuvanda bülbül
Şimdi senin baban
Kevser-i Havz’da
Berrak bir göl oldu...
Babanla Makam-ı Mukaddes
Nura garkoldu...
Babanın estiği seher yelinde
Babanın olduğu sevgi selinde
Babanın bulunduğu Cennet ilinde
Sonsuz huzur var...
Ve, ve;
Vatan babanın mübarek ellerinde...

Sırdaşım;
Şehitliğime şahit sensin
Huzur-u Mahşer’de
Mirac’a çıkarken
Nasıl gülümsediğimi
Ve;
O aleme giderken
Bu sevdayı nasıl özümsediğimi
Sevgiyi vatan bilip
Nasıl yudumladığımı
Şahadeti huşu içinde adımladığımı
Sen biliyorsun...
Şahidim sensin
Unutma şahidim
Unutma ki;
Ben vatana kurban olmuş bir şehidim...

Atam;
Yanına geldim...
Yüzümün akı ile
Yüreğimin pakı ile
Kaynağımın berrakı ile
Yanıbaşındayım...
Dil uzattılar birliğime
Karşı durdum
Vatana el uzattılar
İşte o zaman;
Yenisey, Sakarya
Tuna, Nil olup çağladım...
Bentleri aştım;
Coştukça, coştum
Bayrak oldum duruldum...
Atam;
Vatan’a can olurken
Vatan için vuruldum...

Yüce Türk Milleti;
Gün uyanmak günüdür
İhanete baş eğilmez
İhanete baş verilmez
İhanet baçesinde
Karanfiller yeşertilmez...
Ben ecdadımın yolundayım
Ben Ulubatlı’nın
Alparslan’ın, Fatih Han’ın
Saltuk Buğra, Gündüz Alp’ın
Analar anası
Hayme ananın
Sancağı elden bırakmayan kolundayım...
Ben;
Sevdasına vatan diyenin
Sol yanındayım...
Ben;
Soyumun;
Asil ve soylu kanındayım...
Çünkü ben vatanım
Çünkü ben vatan için
Gül bahçesine girercesine
Bağrında olduğum
Kendimi bulduğum
Yeniden doğduğum
Vatan toprağındayım...

Unutmayın
Unutmayın
Unutmayın şehitlerinizi
Unutturmayın
Şahitlerinizi...
Bizler siz gülün diye
Al bayrağa gül olduk
Ardımızdan gelin diye
Ay yıldızla al olduk
Sevmeyi bilin diye;
Mevlana’da, Yunus’da
"Sevgi" Diyen dil olduk...
Fatiha yollayın diye
Bahçe-i Cenentlerde
Zümrütlere, Yakutlara dal olduk
Okunacak duaya amin denilsin diye
Dillerdeki bal olduk...
Unutmayın;
BİZ;
SİZİN İÇİN İLKBAHARDA SOLDUK
BU TOPRAĞA CAN OLDUK
VATANA HEYECAN OLDUK
BİZ SİZİN İÇİN VATAN OLDUK
ECDADA LAYIK OLDUK
ECDAD YADIGÂRI İÇİN
ECELSİZ YOLCULUKLARLA
VATANA KURBAN OLDUK
HİLLALERLE SÜSLEDİK
GÖKYÜZÜNÜ...
BİZ VATANA BAYRAK OLDUK
VATAN DEYİP
VATAN İÇİN ŞEHİT OLDUK....

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

FETHİYE ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLER DERNEĞİ
BASIN DANIŞMANI

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN İKTİBAS EDİLEMEZ