27 Şubat 2009 Cuma

ŞEHİDİN BABASIYIM

ŞEHİDİN BABASIYIM

ŞEHİDİMİZ FERUZ ZORLU, BABASI MUSTAFA ZORLU ANASI VE KARDAŞLARINA ATFEN...
TÜRK SİLAHLI KUVEVTLERİNE VE YÜCE TÜRK MİLLETİNE SAYGIYLA ARZ EDERİM...

13 EKİM 1997 TARİHİNDE ŞEHİT OLAN FETHİYE KAYADİBİ (SAKLIKENT) KÖYÜNDEN FERUZ ZORLU,,,, VE BÜTÜN ŞEHİTLERİMİZE FATİHA....

Şehidin babasıyım
Mukaddes toprağıma
Gülümseyerek giren
Şerefli bayrağıma
Kanı ile can veren
Makam-ı Kebir’inde
Hak Peygamber’i gören
Hilalin gölgesinde
Kahraman milletimin
Otağı, obasıyım
BEN ŞEHİT BABASIYIM....

Evladım yerin nurdur
Senden bana kalanlar
Sinemdeki onurdur
Ruhun Mirac’a çıkmış
Gül yüreğin kalbimde
Taşıdığım gururdur
Sen buradan gideli
Rüyalarım pürnurdur...

Pınarlardan akarsın
Hayalin benimledir
Yüreğime bakarsın
Hasretine ağlarım
Ciğerimi yakarsın
Yeryüzüne sığmazsın
Cebrail kollarında
Arş Alâ’ya çıkarsın....

Zürmrüt oldun bağlarda
Kutsal bildin dününü
Ecdada lâyık oldun
Unutmadın ününü
Geleceğe ışıksın
Ardından yürüyenler
Sende buldu yönünü
Sen vatansın; dağlarda

Salınarak yürürsün
Yakutların altında
El uzatmış melekler.
Şahlanmış beratların
Kabul görmüş makamda
Kutlu yüce dilekler.
Açılmış kanatların
Cennet-i Makamından
Beni, bizi görürsün...


Şehidin babasıyım
Mukaddes toprağıma
Gülümseyerek giren
Şerefli bayrağıma
Kanı ile can veren
Makam-ı Kebir’inde
Hak Peygamber’i gören
Hilalin gölgesinde
Kahraman milletimin
Otağı, obasıyım
BEN ŞEHİT BABASIYIM....

KADİR DURAK
(LEBİDERYA)

FETHİYE ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLER DERNEĞİ
BASIN DANIŞMANI

ESER YAZAR ADINA TESCİLLİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN İKTİBAS EDİLEMEZ...