7 Aralık 2008 Pazar

YÜREKTESİN MEHMEDİM

YÜREKTESİN MEHMEDİM

CANIM MEHMEDİME...
ALLAHIN SELAMI ÜSTÜNE OLSUN
CAN EVİM YÜREK PAREM BAYRAMIN KUTLU YARINLARIN AYDINLIK UMUTLU OLSUN....
BU VESİLE İLE İKİ CİHANINIZ MUTLU MÜBAREK KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN....

Mehmedim uzakta, yok sevgili yar
Hüzünlü gecede ciğerim kanar
Yapayalnız iken; bayrama beş var.

Sensizim evladım, yavrum nerdesin?
Gönlümde, sinemde, bu yürektesin...

Virana dönmüşüm her yan paslanmış
Gözümde yağmurla tenim ıslanmış
Bayram sabahına zifir yaslanmış.

Hutbe nidasıya geliyor sesin
Gönlümde, sinemde, bu yürektesin...

Güne başlıyorken gülenler varmış
Herkesin evine gelenler varmış
Bayramı ilkbahar bilenler varmış.

Can evim, canımsın; özde ferdesin
Gönlümde, sinemde, bu yürektesin...

Elemi, kederi yanımdan sürdüm
Hayal oyaladım, süsledim ördüm
Bayramda el öpen, çocuklar gördüm.

Mukaddes tahtımsın, nur seherdesin
Gönlümde, sinemde, bu yürektesin...

Sende çok özledin, bilirim hissin
Benimle doludur, gögüs kafesin
Bayram güneşidir; nefesin, sesin

Gövdemi taşıyan; başta, serdesin
Gönlümde, sinemde, bu yürektesin...

KADİR DURAK

(LEBİDERYA)