6 Aralık 2008 Cumartesi

AŞKIMIZI İNCELEDİM

AŞKIMIZI İNCELEDİM

Kelebekler Vadisi'nden Belceğiz'i seyrederim
Kayaköy'ün berisinden Ölüdeniz'e giderim
Kumlarının irisinden, şöhretini resmederim.

Sevgi yazdım kumsallara, O'nu dalga silmeyecek
Bu efsane sevdamızı, hiç kimseler bilmeyecek...

Hisarönü kalabalık, Ovacık'ta geceledim
Karanlığın mihrabında, sırrımızı heceledim
Likya'nın taş duvarında, aşkımızı inceledim.

Tebessümü tehir ettim, yüzüm sensiz gülmeyecek
Bu efsane sevdamızı, hiç kimseler bilmeyecek...

Gül tenini saklıyorum; bedenimin sol yanında
El eleyiz, göz gözeyiz; semaların üryanında
Hayalini kuruyorum, Saklıkent'in kalyonunda.

Güneş güne küsmüş yine, sen olmadan gelmeyecek
Bu efsane sevdamızı, hiç kimseler bilmeyecek...

Yaratan'a elim açtım yakardım ki; yarim gelsin
Dualarla nida saçtım amin dedim; halim bilsin
Düşlerimde; mendil ile yüreğimden nemi silsin.

Karanfilim; ciğerimi hasretiyle dilmeyecek
Bu efsane sevdamızı, hiç kimseler bilmeyecek...

Ezberledi adımımı; Karaçulha Çamköy yolu
Sinem ıslak sırılsıklam, gözlerim hep dolu dolu
N'olur hemen çık karşıma, sevindir şu garip kulu.

Gönlüm; eşsiz endamını, göremeden ölmeyecek
Bu efsane sevdamızı, hiç kimseler bilmeyecek...


Kadir DURAK
(LEBİDERYA)