2 Aralık 2008 Salı

EBEDİ HUZURUM GÖNÜL SESİMSİN

EBEDİ HUZURUM GÖNÜL SESİMSİN

Issız patikada sensiz yoruldum
Önce çağlayandım, şimdi duruldum
Bakışlarındaki neme vuruldum

DOYDUĞUM HAZZIMSIN, AŞKA BESİMSİN
EBEDİ HUZURUM, GÖNÜL SESİMSİN...

Yolumun üstüne kurmuşlar tuzak
Nefesin benimle, mesafen uzak
Hasret yünlerinden giymişim kazak.

SONSUZ MUTLULUĞUM TEK ADRESİMSİN
EBEDİ HUZURUM, GÖNÜL SESİMSİN...

Fethiye çarşısı gezilmez sensiz
Bırakma bağrımı; örtüsüz, yensiz
Neler yapıyorsun güldestem; bensiz?

SİNEME YAZDIĞIM; EŞSİZ İSİMSİN
EBEDİ HUZURUM, GÖNÜL SESİMSİN...

Karabel geçidi sise bürünmüş
Yüreğim aşkınla hise bürünmüş
Düşlerim sedanla sese bürünmüş.


SOL TARAFIMDAKİ; ENFES KESİMSİN
EBEDİ HUZURUM, GÖNÜL SESİMSİN...

Katrancı kampında zaman biçerim
Bir girdaba düştüm, çile içerim
Milyonlar içinde seni seçerim.

ŞERLERDEN KORUYAN CAN KAFESİMSİN
EBEDİ HUZURUM, GÖNÜL SESİMSİN...


KADİR DURAK
(LEBİDERYA)