30 Ekim 2008 Perşembe

GÜZEL ATAM ÖZEL ATAM

GÜZEL ATAM ÖZEL ATAM



CUMHURİYETİMİZİN 85. YILDÖNÜMÜ NEDENİ İLE;

Fethiye Özel Ata İlköğretim Okulu Müdür Sayın Emel KARACA Hanımefendinin nezdinde okul yöneticilerine, öğretmenlerine, personeline, velilerine, öğrencilerine;

VE;

Bütün öğretmenlerimize, öğrencilerimize saygıyla ithaf ediyor;

BAYRAMINIZI KUTLUYOR SAYGILAR SUNUYORUM….





Hem bir okul, hem yuva; bu eşsiz mekânımız

Cumhuriyet sağımız, hürriyet sol yanımız

Emanettir sizlere; evladımız, canımız.



Bu şirin çocukları, korursun ÖZEL ATAM

RAHAT UYU YAŞIYOR; ESERİN GÜZEL ATAM…



Aydınlığa yolsun sen, senle güler gözümüz

Dilimiz güzelleşir sevgidir her sözümüz

Gönlümüze hükmettin, nurla doldu özümüz.



Kalbimizi ısıtan; gurursun ÖZEL ATAM

RAHAT UYU YAŞIYOR; ESERİN GÜZEL ATAM…



Samsun'da meşaleyi hisseder gibi oldum

Sanki Zafertepe'den, Dumlupınar'a doldum

Ruhumu alıp geldim, ilkokula kaydoldum.



Sinemizi kabartan onursun ÖZEL ATAM

RAHAT UYU YAŞIYOR; ESERİN GÜZEL ATAM…



KADİR DURAK



(LEBİDERYA)




FETHİYE ÖZEL ATA İLKÖĞRETİM OKULU MARŞI OLARAK DÜŞÜNÜLEREK OKUL MÜDÜR EMEL KARACA HANIMEFENDİ NEZDİNDE EĞİTİM CAMİASINA ATFEN YAZILMIŞTIR.

Hiç yorum yok: