10 Ekim 2008 Cuma

ŞEHİDİN VASİYETİ

ŞEHİDİN VASİYETİ


AĞUSTOS 2008 DE ERZİNCAN KEMAH’DA ŞEHİT OLAN DOKUZ KAHRAMANIMIZ VE
HAKKARİDE ŞEHİT OLAN BİR KAHRAMANIMIZIN,
BÜTÜN ŞEHİTLERİMİZİN RUHUNA FATİHA
KAHRAMANLARIMIZIN NEZDİNE YÜCE TÜRK MİLLETİNE KAHRAMANLARIMIZIN AİLELERİNEGENEL KURMAY BAŞKANLIĞIMIZA SAYGIYLA İTHAF EDİYORUM

Pentegon’da boya yapan hizmetçi
Gelmesin kabrime, gelmesin bana.
Makamda bükülen sahte hürmetçi
Gelmesin kabrime, gelmesin bana.

Putin’le düşünüp, Bush’la yatanlar
Mevla’ya değil de; kula tapanlar
Papazla kol kola nutuk atanlar
Gelmesin kabrime, gelmesin bana.

Teneke beyinli soysuz zübükler
İffet fukarası, dürzü, dümbükler
Sahte bezirgânlar, soytarı dükler
Gelmesin kabrime, gelmesin bana.

Sarayın içinde Allah arayan
Şimşir tarak ile keli tarayan
Konuştuğu her şey; küfre yarayan
Gelmesin kabrime, gelmesin bana.

Timsah gibi gözden yaşı akıtan
Benim param ile evlat okutan
Evlad-ı vatanla, iti bir tutan
Gelmesin kabrime, gelmesin bana.

Gülen kapısında boyun eğenler
Ben Türküm diyene; kafir diyenler
Haram sofrasında, ifrit yiyenler
Gelmesin kabrime, gelmesin bana.

Türk olmayanlara cevaz verenler
Oy için meydana, mendil serenler
Cami avlusunda; ahlak derenler
Gelmesin kabrime, gelmesin bana.

Kadir DURAK
lebiderya

Hiç yorum yok: