28 Eylül 2008 Pazar

FETHİYE ŞEHİT AİLELERİ BAŞKANININ BASIN BİLDİRİSİ

Değerli basın mensupları

Fethiye Şehit Aileleri Ve Gaziler Derneği ile LEBİDERYA olarak bilinen Şair – Yazar Kadir DURAK'IN ortaklaşa olarak yaptığımız çalışma sonucunda "İnsan sevgisinin; vatan ve bayrak sevgisi ile yoğrulduğu; "HİLALİN GÖLGESİNDE MEHMETLER DİYOR Kİ.. VALLAHİ YAN GELP YATMADIM ANNE" Adlı eserin Diş Hekimi Tufan EVRENOSOĞLU'NUN KATKILARI İLE basımına başlamıştır. Kitap çıktığı an; Sayın Basın mensuplarımıza ve Kıymetli halkımıza tanıtımı yapılacaktır.

Bu kitapta; İnsan sevgisi olmadan; Vatan sevgisinin olmayacağı "Ana tema" olarak işlenmiştir.
Nemelazımcılığın ve rüşvetin de; "İhanet" olduğu vurgulanan eserde;
Öğretmenlik mesleğinin ne kadar yüce olduğu ve öğretmenlerin ne kadar değerli insanlar olduğunu bu kitapta net bir şekilde bulacaksınız.
ÇANAKKALE ŞEHİTLERİMİZE VE ATATÜRK'E MEKTUPLAR bulacaksınız.
Bu kitapta; Kadınlarımızın ne kadar yüce oldukları "Nakış nakış" işlenmiştir.

Şehitlerimizin; sönmeyen nurumuz, gazilerimizin; eşsiz onurumuz oldukları; yürekten taşan sözlerle ifade edilmiştir.

ŞEHİT BABASI..

Kalbi kararmışlar, gülsüz dikenler
Masa başlarında ifrit ekenler
Şehidin kabrinde nutuk çekenler;

BIRAK ANLATMAYI AB RÜYANI
YETER ARTIK YETER DURDURUN KANI… Diye haykırırken;

ŞEHİDİMİZ;

Emir kullarına dokunmayınız
Kimseden korkup, sakınmayınız
Evlat verdik diye yakınmayınız;

ŞEHİT OLDUM ŞEHİT, YİTMEDİM ANNE
VALLAHİ YAN GELİP YATMADIM ANNE… Diye sesleniyor

ŞEHİT ANNESİ;

Bizler MEHMET verdik; siz ne verdiniz
Susun susun artık, sinir gerdiniz
Neden beklersiniz, nedir derdiniz?

RAHAT UYU VATAN BATMAZ MEHMEDİM
BİLİRİM YAN GELİP YATMAZ MEHMEDİM… Diye haykırıyor

MEHMETÇİĞE KURŞUN ATAN HAİNLERE DİYORUZ Kİ;

Boş laflara değil; siz bize bakın
İt avına çıktık, başladı akın
Ant olsun Allah'a zafer çok yakın.

YÜCE TÜRK MİLLETİ ZAFER YAKINDIR
ZAFERİN İLK ADI SENİN IRKINDIR…

Yüreğinde insan sevgisi olan insanlarımızın; eserimize büyük teveccüh gösterecekleri
ne inanıyoruz.
ŞEHİDİNİ NUR, GAZİSİNİ ONUR kabul eden insanlarımıza saygılar sunuyorum.

Namık ÜNAL

Fethiye Şehit Aileleri ve Gaziler Dernek Başkanı

Hiç yorum yok: