28 Eylül 2008 Pazar

DOSTLARINIZ ÜZÜLSEDE MEHMETLERİN KİTABI SATILIYOR

KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA

BİRİLERİNİN DOSTLARI ÜZÜLSE DE “MEHMETLERİN KİTABI” SATILIYOR

Yüreğimizi ve vicdanımızı bir yere emanet vermeden, aslımızı gönlümüzden uzaklaştırmadan, letafeti; ıssız sokakların kaldırım taşlarına bırakmadan, iffetimizi sarhoş sofralarına meze yapmadan, kalemimizi kiraya vermeden, kelamımızı satırlara yansıtıyoruz. Yazılarımızı yazarken; “HAKSIZLIK KARŞISINDA SUSAN DİLSİZ ŞEYTANDIR” Hadisi Şerifi; yüreğimizden, kalemimize yön vermiştir. Birileri; atlas yataklarındaki mışıl mışıl uykularında, gayri müslim egzotik güzellerle iftar yemeği rüyaları görürken…Birileri; domuz etine “TÜRK GIDA KODEKSİNE UYGUNLUK” belgesi vererek domuz etini “KASAPLIK ET” sınıfına alıp, “DOMUZ BESİCİLİĞİ” için teşvikler çıkarırlarken…Birileri Ali İmran Surasi’nin “ALLAH İNDİNDE TEK DİN İSLAMDIR” yazılı Allah Kelamı 19. Ayet’ten; AB’li dostları rahatsız oldu diye “Hutbelerde” okunmasını yasaklarken ve bu Ayet-i Kerim’e rağmen; “Dinlerarası diyalog” başlatırken…MEHMETLER; uyuyanları, nemelazımcıları, dinlerarası diyalogcuları, sahtekârları, yalakaları (Ki; günümüzün en geçerli fakat en şerefsiz mesleğidir), düzenbazları, kalpazanları, ihale takipçilerini, sözü süslü kalbi paslıları, “Bana dokunmayan yılan bin yaşasın” diyen yılanları, hazineden çalanları, devlet arazisine konanları, kısaca kendini adam sananları beklemiyor mu?MEHMETLER; itleri yemeğe çağıranları beklemedi mi?MEHMETLER; “TÜRKÜM” diyene “Irkçısın” deyip, börbülene böbürlene, gerile gerile “Ben Gürcüyüm, hanım Arap” diyerek Gürcülük yapanları da beklemedi mi?MEHMETLER; “Ben Muhammed’i peygamber, Kuran’ı da kitap kabul etmiyorum” diyerek 300 Tv ye canlı yayınla beyanat veren papayı Türkiye’ye geldiği zaman uçağının kapısında karşılayanları beklemedi mi?MEMEDİN UYUMAYA ZAMANI MI OLDU Kİ; “YAN GEL OSMAN KIRK DÖNÜM BOSTAN” desin. MEHMET ; yan gelip yatmadı, MEHMET; Hazreti Hamza’ya layık oldu, MEMHMET; Yüce Allah’ın (C.C) Ayetine mazhar oldu, MEHMET; vatana nur, ana yüreğine kor oldu, MEHMET; BU VATAN İÇİN BAYRAK OLDU, TOPRAK OLDU KANI İLE SOLMAYAN ÇİÇEK OLDU… MEHMET HAZRETİ MUHAMMEDE KOMŞU OLDU… MEHMET; mezbahada kelle olmadı, MEHMET FİRDEVSİ MAKAMDA ALLAH’TAN ŞEFAAT YETKİSİ ALDI… MEHMET; kendine kelle diyene elbet TÜCE TÜRK MİLLETİNİN YÜREĞİ İLE CEVAP VERECEKTİ.MEHMET; kendisine yattı diyenlere Anasıyla, babasıyla cevap verecekti.MEHMETİN cevabı keskin olur…VE MEHMET DEDİ Kİ; VALLAHİ YAN GELİP YATMADIM ANNE……… MEHMEDİMİN ANNESİBİLİM YAN GELİP YATMAZ MEHMEDİM………….DİYE HAYKIRDI.MEHMEDİMİN BABASIYETER ARTIK YETER DURDURUN KANI…….DİYORDUMEHMET BİZE YÖN VERDİ.KELAM VERDİ, KALEM VERDİ…BİR GECE RÜYAMIZA GELENGENERAL MEHMET KAVUNCU“BİZ YAN GELİP YATMIYORUZ VATAN OLDUK BİZ VATAN”ADIMIZA CEVABI VERMİYECEK MİSİN? DEDİ.GÖREV TEVDİ EDİLMİŞTİ…EMREDERSİN KOMUATNIM DEDİM.BEN GENERAL DEĞİL, KOMUTAN DEĞİL; ŞEHİDİM ŞEHİT…. DEDİ.UYANDIĞIMDA BAŞUCUMDAKİ KALEMİ ALDIM…MEHMEDİM YARIN HUZURU MAHŞERDE BENDEN HESAP SORMASIN DİYE HAKKINI HUKUKUNU MUHAFAZA ETMEK İÇİN“HAKSIZLIK KARŞISINDA SUSAN DİLSİZ ŞEYTAN” OLMAMAK İÇİN YÜREĞİMİ SATIRLARA ÇİZDİM…YAZDIM…. YAZDIM… YAZDIM…MEHMEDİMİ YAZDIMMEHMEDİMİN EMANETİ VE ŞAHDİ OLAN GAZİMİ YAZDIM…MEHMEDİM NURLANMIŞTI…GAZİM MEHMEDİMLE ONURLANMIŞTI… “HİLALİN GÖLGESİNDE……… MEHMETLER DİYOR Kİ…. VALLAHİ YAN GELİP YATMADIM ANNE”Kitabımızı yazdık…Yayını için maddiyat gerekliydi.Birileri “Dostlarımız darılır” dediler.Birileri “Bu kitap yayınlanamaz” dediler.Birileri “Kitabı satamazsınız” dedi. Birileri “Toplattırırız” dedi.Fethiye’den bir güzel insan “Masraflarınızı ben veriyorum” dedi. Kitabımız FETHİYE ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLER DERNEĞİ yararına yayınlandı.Yüreği Mehmet’in anası babası ile bir olan, yüreği vatan diye çarpan insanlarımız kitabımızı alıyorlar.Bu kitap yayınlamaz diyenler, merak edip de; bir sayfasını okusa “Vatan sevgisi” aklına gelir.Birileri hala “Bilmem ne partili dostlarımız bize karşı tavır alır” diye dursun. Efendim Kültür Bakanlığı ile birlikte çalışan ISBN den gerekli izin alınarak kitabımız çıktı.Basın Savcığı dahil yasal olarak verilesi gerekli yerlere kitabın nüshaları verildi.Fethiye ilçemizin bir beldesinde bir kuruluşa gidiyoruz, kitabımızı haberdar ediyoruz. Şahsınıza nazır olarak ya da arkadaşlarınızdan kitap almak isteyen var mı acaba diyoruz.Karşımızda bulunan şahıs bir takım yerlere telefonlar ediyor. Sonuç ta bize ne dense beğenirsiniz. Elimizde makbuz olacakmış yoksa yasal işlem yapacakmış.Güler misin, ağlar mısın?Kitabın izni alınmış, kitap çıkmış gerekli yerlere ulaştırılmış. Gaziler ve Şehitler Derneği zaten kamu yararına hizmet veren dernekler statüsünde olan derken, buna rağmen ayrıca bağış toplama izni var (Ki; buna rağmen dernek mümkün olduğunca bağış toplamaktan uzak durmakta, bağış istemeyi şehit ve gazi onuruna uygun bulmamakta, bunun için de kitap yazdık geliri derneğe ait dedik, kitabı Fethiye’de diş hekimliği yapan Tufan EVRENOSOĞLU yayınlatıp masraflarını karşılıyor. Kitap Fethiye’de ilgi de görüyor. Ama bir beldede kendini yetkili ilan eden şahsına münhasır zatın birisi bir yerleri arıyor, aradığı yerlerden bağış makbuzu ve özel izin alınmadan bu kitabı satmaya kalkışırsan yasal işlem yaparım diyebiliyor.Kitap için bir yerden izin alınır, bundan haberi bile yok.Bu izin alınan yer de; uluslararası bir kuruluş. Bundan da haberi yok. Yazarın bağlı olduğu sanat ve Edebiyat Eserleri Birliği var bunu da o beldede kendini yetkili ilan eden ve DURUMDAN VAZİFE ÇIKARAN KİŞİ BİLMİYOR…. HADİ O BİLMİYOR ONUN TEL AÇTIĞI YERDE OTURAN DA MI BİLMİYOR? HEYHAT Kİ NE HEYHAT…. YANDI GÜLÜM KETEN HELVA… ŞİMDİ BAĞLI OLDUĞUMUZ SANAT VE EDEBİŞYAT ESERLERİ SAHİPLERİ BİRLİĞİMİZ BU KONU İLE İLGİLİ KÜLTÜR BAKANLIĞI İLE GÖRÜŞMELER BAŞLATMIŞTIR…İLÇEMİZ KÜTÜPHANESİ MÜDÜRLÜĞÜNE DE KONU İLE İLGİLİ BİLGİ VERİLECEKTİR.TELDE KONUŞAN ZATI MUHTEREM VE TELİN DİĞER UCUNDAKİ ŞAHIS BU KONULAR İLE İLGİLİ SANIYORUM Kİ KAMUOYUNA MANTIKLI BİR AÇIKLAMA YAPARLAR… KİTABI SATMAK İÇİN KİMSEDEN İZİN ALINMAZ.. BUNU BİLMEYEN SUSMASINI BİLSE ÇOK İYİ OLUR.ÇÜNKÜ YAZARLARIN BİRLİKLERİ KONULARIN ÜSTÜNE EN İNCE TEFERRUATINA KADAR GİTMEK ZORUNDA KALMAKTALAR.BİZ KONUYU BİRLİĞİMİZE VE BAKANLIĞIN İLGİLİ BİRİMLERİNE BİLDİRMEK ZORUNDAYIZ.AMAÇ BU KİTABIN SATILMASININ ÖNÜNE ANTRİKALAR İLE GEÇMEK İSE YAYINLANMASI ESNASINDA DA O ENTRİKALAR OLDU. AMA YAYINLANDI… ONUN İÇİN KİTABIN İNSANLARIMIZ TARAFINDAN OKUNMASINA ENGEL OLMAK SANIYORUM Kİ MÜMKÜN DEĞİLDİR.ÇÜNKÜ BU KİTAP MEHMETLERİN KİTABIDIR… MEHMETLERİN KİTABI SATILIYOR. YAKIN ZAMANDA İKİNCİ BASKIYA GİRECEKTİR.MEHMEDİN YÜREĞİNDEN GELEN ÇAĞLAYANLARIN ÖNÜNE KİMSE SET ÇEKEMEYECEKTİR.……………………………..KİTAP SİPARİŞLERİNİZ İÇİN; ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLER DERNEĞİ : 0 252 612 00 03DERNEK BAŞKANI NAMIK ÜNAL TELİ : 0 555 545 01 45YAZAR LEBİDERYA’NIN TELİ : 0 538 289 47 49 FETHİYE ŞEHİR İÇİ VE MAHALLLERİNDEN VERİLEN KİTAP SİPARİŞİ AYNI GÜN TESLİM EDİLİRYURT İÇİ SİPARİŞLER 24 SAAT İÇİNDE TESLİM EDİLİR ……………….. KİTABI ALIR İSEM DOSTLARIM KIRILABİLİR DİYENLERE BİZ KIRILMAYIZMEHMETLER MEHMETLERIN YAKINLARI ÜZÜLSÜN HİÇ ÖNEMİ YOK YETERKİ DOSTLARINIZ UZULMESIN

Hiç yorum yok: